Hallo allemaal,
het is de bedoeling dat ik een reis ga maken, waarschijnelijk naar downunder en daar ga werken.
Even totaal iets anders even op meta-niveau zitten een nieuwe zen-vorm vinden.
groetjes Nico:dag:
Hallo allemaal,
het is de bedoeling dat ik een reis ga maken, waarschijnelijk naar downunder en daar ga werken.
Even totaal iets anders even op meta-niveau zitten een nieuwe zen-vorm vinden.
groetjes Nico:dag:
Hoi Nico,welkom op wereldwijzer!
Wanneer je van plan bent om voor langere tijd Down Under te gaan is het handig als je af en toe ergens een cent kan bijverdienen. Als backpackland bij uitstek leent Australië zich hier uitstekend voor. Als je niet te kieskeurig bent zal je heel gemakkelijk iets vinden. Al kom je met een geldig werkvisum in aanmerking voor elk soort job. Bij kantoorjobs en dergelijke zal je er wel rekening mee moeten houden dat je voor een langere periode gebonden zal zijn aan deze job. De meest voorkomende jobs zijn dan ook fruit- en groententeelt, horeca.
Als je nog met vragen zit Nico,dan kan je altijd een topic aanmaken in het Australieforum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisplannen Nico !
groet,georgessiam.
Hoi Gregorisam,
Dat zal ik zeker doen, volgens mij gaat daar behoorlijk wat voorberijding aan vooraf.
Maar ja dat mag de pret niet drukken en wat is de beste tijd om te gaan???, zeker voor werk!!
Australië is inderdaad een prima keus! Werk is er te vinden en het klimaat is natuurlijk heerlijk! De tijd om naar Australië te gaan is denk ik niet zo belangrijk, maar bereid je reis altijd goed voor!