al vele jaren droom ik er van om een jaar naar het land Down Under te gaan. Inmiddels heb ik al tientallen brochures aangevraagd, honderden websites bezocht, duizenden reisverslagen gelezen. Kortom miljoenen dingen gefantaseerd over 1 land, eigenlijk 2, Australië en Nieuw Zeeland.
Nu heb ik dan besloten om eindelijk naar Down Under te vertrekken om daar 1 jaar te gaan reizen en werken. Mijn vertrekdatum ligt ergens in augustus/september, eventueel oktober. Wanneer precies weet ik nog niet helemaal. Mijn plannen staan nog niet vast., maar dat maakt voorlopig nog niet uit, dat komt allemaal nog wel.
Wat rest is nog een reismaatje. Iemand waarmee ik een tijdje of misschien wel het hele jaar door Australië en Nieuw Zeeland trek. Het maakt mij allemaal niks uit, ben een type die overal voor in is. Wel ben ik geen type voor zon en zeevakanties, ik houd van avontuurlijke, sportieve en nieuwe culturele dingen. Verder heb ik nog geen route gepland, wel heb ik al dingen op mijn lijstje staan die ik graag wil zien.
Lijkt je het wat om samen Down Under te ontdekken? Mail me dan of reageer!
ha die Mieke het ik heb dezelfde reis in gedachten als jij alleen ik heb ook het pronleem dat ik geen reismaatje kan vinden verder zou ik graag horen wat je plannen zijn en wat je graag wilt zien en doen daar ik heb natuurlijk ook zo mijn ideeën maar het is altijd leuk om er misschien wel een geweldige reis met zijn tweeen van te maken zou je graag verder spreken mijn msn is [EMAIL=“Daniel_love_2003@hotmail.com”]Daniel_love_2003@hotmail.com tot horens
hey mieke, ik ben 21 (bijna 22) en wil ook graag naar australie in september. maar ik zoek ook alleen nog een reisgenootje.ik ben ook overal voor in. zullen we een keer afspreken op msn dat praat wat makkelijker, mijn emailadres is [EMAIL=“ingelaane@hotmail.com”]ingelaane@hotmail.com groetjes inge
Hallo Mieke,
ik vertrek in september naar Australie voor bijna 3 maanden. Ik ga dan alleen en het is de 1e keer dat ik dat ga doen. Zou het leuk vinden om een stuk samen te reizen, als het een beetje klikt.
Misschien vindt je het wat om van te voren eens te mailen?
Mijn adres is [EMAIL=“miekskepiekske@hotmail.com”]miekskepiekske@hotmail.com
Hoi!
Ik ben van plan 1 oktober naar Australie te gaan. Ik wil zoveel zien, doen en beleven en zou het heel leuk vinden om dat met iemand te doen. Misschien tijdelijk, misschien voor iets langere tijd!! Ik ben Lisa, 25 jaar afgestudeerd rechten uit Amsterdam. Mijn email is lisasluis"hotmail.com. Hoop wat te horen!
Hey Mieke,
Ben van plan om in december en januari door Nieuw-Zeeland te reizen.
Heb je daar al iemand voor?
Laat maar wat weten.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Groetjes merel
Hoi allemaal!!
Leuk zoveel mensen zoveel dezelfde wensen We kunnen zo al een groep op stellen
Ik ben van plan om in oktober naar Australie te gaan, ik ben van plan ongeveer een half jaar tot jaar te reizen, wil daarbij ook graag naar Nieuw Zeeland.
Ik zou graag met 1 of meerdere personen (een stuk) willen reizen, netzo als jullie.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Sandra