Looking for a travelmate Down Under in 2007/2008

G’day mate!

Na jaren dromen over een land waar ik nog nooit ben geweest! Een land wat helemaal aan de andere kant van de wereld ligt. Een land dat ik alleen ken van verhalen en foto’s… Na al die jaren van dromen, breekt de tijd eindelijk aan: IK, een meid van bijna 21 jaar, ga 1 jaar werken en reizen in Down Under.

Afgelopen weekend heb ik de grootste stap in mijn leven gezet. Ik heb me aangemeld, na de zomer ga ik dan eindelijk 1 jaar reizen en werken in Australië en Nieuw Zeeland. Wanneer ik precies ga, weet ik nog niet. Mijn planning is in ieder geval om ergens tussen september en december 2007 Nederland voor 1 jaar te verlaten. Ook over de route die ik wil volgen, moet ik nog diep nadenken.

Natuurlijk ben ik niet de enige op de wereld die 1 jaar Down Under op de planning heeft staan. Iedereen doet in dat jaar natuurlijk de meest fantastische ervaringen op en daarom lijkt het me leuk om deze ervaringen meteen reismaatje te delen. Iemand waarmee ik een tijdje of misschien wel het hele jaar mee door trek.

Kun je ook niet wachten tot het zover is en ben je van plan om binnenkort in het vliegtuig te zitten onderweg naar dat mooie continent en lijkt het je wat om samen Down Under te ontdekken? Mail me dan of reageer!!!

Greetz Mieke

Hawdi

Mijn naam Tim, een 24 jarige Belg en ik ga eind oktober begin november 2007 naar Nieuw-Zeeland en Australië zal in totaal een 5 a 6 maanden weg zijn.
Zoek ook nog een partner om te reizen want alleen zie ik da minder zitten.
Heb al min of meer het één en ander gepland maar sta open voor vele andere ideeën.

Ik ga graag weg, drink graag een paar pintjes, speel gitaar en ik surf.
Deze reis is een droom die hopelijk in vervulling gaat.

Ben ondertussen al 2 jaar van plan geweest om deze reis te maken en dit jaar zal het er eindelijk van komen.

Zie je het zitten, laat me dan iets weten. Hopelijk staat bij jou nog niet alles vast.
Mijn email: [EMAIL=“timdsq@hotmail.com”]timdsq@hotmail.com

Groejtes Tim

Hey,

Mijn naam is Olivier, ben 24j en belg.
Zoek je nog steeds een reis partner?
Ben ook van plan rond November naar Nieuw-zeeland en daarna Ausralië inclusief Tasmanië.
Als er nadien nog budget over is zou ik graag nog wat gaan snorkelen en duiken op de Maldiven of enventueel een ander eiland.

Zin? Nieuw- Zeeland is al min of meer uitgestipeld maar de rest nog niet.
Het is voor mij net zoals voor jou een droomreis.

Groetjes Olivier en hopend op een spoedige reactie

Mijn email is [EMAIL=“oli3vv@hotmail.com”]oli3vv@hotmail.com

hey mieke,
ik heb ook een oproep gedaan op deze site, op zoek naar een reismaatje.
ik ben zelf ook 21 jaar en ben van plan om in september naar australie te gaan om daar wat te reizen en te werken maar vooral veel te zien en leuke dingen doen. het enige wat ik nu weet is dat ik 3 maanden weg wil blijven, maar voor de rest heb ik nog niks gepland. ik sta voor heel veel dingen open.als je wilt kunnen we wel een keer afspreken op msn ofzo, dat praat wat makkelijker. ik hoor het wel… groetjes inge

Heej Tim, Olivier en Inge.

Leuk dat jullie reagereren. Nee mn route staat nog niet vast en n reismaatje heb ik ook nog niet. Mn datum staat wel alvast, mn vliegtuigje vertrekt namelijk 9 oktober naar Sydney. Maar ik heb jullie alle 3 op msn toegevoegd, dan spreken we elkaar daar ns. Dat werkt wat makkelijker!

Greetz Mieke

Hallo Mieke, en de rest!

Ik zou ook graag eens mee willen praten! Heb namelijk ook in mijn hoofd om weg te gaan maar het is alleen nog even de vraag of ik ga backpacken of werk ga doen binnen weeshuizen of iets dergelijks in derde wereld landen.:slight_smile: Dus even afwachten! Wel wil ik eens horen hoe jullie er in staan enzo!

Groetjes!
Dieuwke