Hello Bij deze dacht ik laat me eens even kijken of er mensen ook oktober naar new zealand gaan en gaan backpacken
ik begin in auckland en zal daar zijn op 21 oktober vlak voor Halloween
mijn plan is om een tijdje in auckland te blijven aangezien ik een jaar heb en ik het dit keer rustiger wil aan pakken dan in australie waar ik van hot naar her over het hele land ging haha
ik ben een buiten persoon en hou van hiken ben ook niet vies van een drankje maar kan ook goed zonder
ik spring graag in het diepen om nieuwe wegen te kunnen bewandelen en naast dit ben ik ook van plan om noordelijke kant van het eiland ook op te zoeken
op dit moment weet ik nog niet waar ik ga verblijven de eerste nachten maar dat komt wel goed …suggesties zijn welkom
ik zal geen auto kopen omdat ik in het verleden heb gezien dat hitchhiken en of het delen van kosten met een ander veel leuker zijn
zo heb ik van adeleide naar cairns door de woestijn gehitchhiked en dus met veel locals een gesprek heb kunnen voeren families te leren kennen en te slapen in grot woningen zo zie je maar met een beetje lef kom je op de meest leuke plekken
ben jij opzoek naar een leuke start met andere mensen om auckland te verkennen en mayb beyond that voel je dan vrij om me een berichtje te sturen