Hallo!
Ik ben Thijs, 18 jaar, en ik heb erg veel zin om voor september een maand, of 3 weken op reis te gaan. Mij lijkt Nepal en Tibet fantastisch, vandaar dat mijn voorkeur daarnaar uitgaat.
Afgelopen september ben ik in Maastricht begonnen met studeren, maar de studie was niet wat ik ervan verwacht had. Daarom ben ik nu weer thuis gaan wonen, en ga nu een paar maanden werken. In september wil ik beginnen met geschiedenis in Nijmegen.
Voordat ik daaraan begin zou ik graag nog een mooie reis willen maken. Mijn budget is niet al te groot, dus het wordt low-budget, met de rugzak rondtrekken.
Ik hoop dat er iemand is die zin heeft mee te gaan op een mooi avontuur!
Het liefst een beetje rond mijn leeftijd;)
Thijs
Omdat je pas 18 bent, is het dan niet handiger om te starten in thailand. Uiteraard zijn nepal en tibet wel onwijs gaaf, maar als je nog nooit gereisd hebt kan dit wel een schok zijn.
Wat betreft tibet is het zo, dat je alles georganiseerd geregeld moet worden, dit is zo vastgesteld door de chinese overheid en daar kom je helaas niet onderuit.
90% van de georganiseerde reis gaat naar de overheid waardoor een paar dagen reizen door tibet soms wel kan oplopen tot 500 a 600 dollar.