In oktober wil ik graag voor een maandje naar tibet en nepal (en misschien
India ook) maar ik weet niet of dat te doen is.
Ik heb al veel gereisd maar ben nog nooit in azie geweest vandaar dat ik
liever met een reisgenoot ga. Ik ben een 27jarige meid.
Graag hoor ik van een mede avonturier (ster)
groetjes,
nelly:smile:
Tibet is momenteel gesloten voor buitenlandse touristen, in ieder geval tot 1 april. Nu duurt het nog een tijdje voor het oktober is, maar ik zou in ieder geval de laatste berichten goed in de gaten (blijven) houden.
Oktober is nog ver weg… volgens mij worden we (toeristen) alweer toegelaten:)
Speel zelf met idee (als ik het lef heb) om gewoon te gaan via Delhi (retour amsterdam-Delhi nu onder 600,-!), daar auto huren en via Kathmandu kijken hoe ver ik kom… reisgenoot is dan van harte welkom;)
Hoe ver zijn je plannen?
Heb nog geen concrete plannen, maar misschien kunnen we via de mail
even verder kletsen? want ik ben wel benieuwd naar jouw plannen.
hier mijn emailadres, [EMAIL=“poetry81@hotmail.com”]poetry81@hotmail.com
groetjes,
nelly
Mijn naam is René, en ik ben een reis-verslaafde. Ik verblijf sinds april in Canada, maar vertrek einde deze maand naar NL. Ben nu plannen aan het maken voor een lange reis door Azie. Ten eerste in september en oktober naar Nepal (al dan niet in combinatie met Bhutan en Tibet) Daarna verder naar Thailand om daar november/december/januari te overwinteren, en in februari/maart 2010 naar Indonesie.
ik las hier een paar oproepen voor reisgenoten, misschien valt er iets te combineren? ik wil een lange (4 weken) trektocht in Nepal gaan maken, wie heeft er zin in een pittige wandeling?