Neeee...Wat nu..??

kunnen jij en box niet lekker naar het lokum form gaan?is meer jullie stijl van schrijven en gedrag!!!
want respect hebben jij en box niet en op dat form zitten jullie dan goed.

die 2 ik wordt er een beetje gek van!
ik las hun naam ook al op een ander topic…
waar ze ook onzin aan het uitkramen waren!!..

Zal niet zijn want er is maar één forum waar ik ingelogd ben,mischien een copycat of gewoon mijn naam gestolen.
Maar een ding kan ik je zeggen mijn kinderen leven,jij hebt het jouwe vermoord!!
Omdat je nog zoveel wil doen:mad:
rondneuken in turkije zeker!
Je vriendje zal blij zijn dat het weg is ,kan hij ook weer lekker zijn gang gaan!!!

Atik abortus is dat dan respect hebben voor je kind soms

okey spookje
je hebt nu je mening gegeven over abortus, dat mag

maar ik zou zeggen dat je stopt met mensen onnodig te kwetsen, want dat is gewoon nergens voor nodig.
je hebt je mening gegeven, iedereen heeft recht op hun eigen mening, maar behandel dan ook de mening van een ander met respect

dit is geen topic over voor of tegen abortus, dit is het verhaal van iemand die haar ervaring kwijt moest,
je hebt jouw visie gegeven over de kwestie, dat lijkt me meer dan genoeg

ga niet met mij in discussie over respect hebben!!!jij hebt dat zeker weten niet!!iemand moet zelf de keuze nemen of zij een kind wil houden of niet,heeft een kind een goede toekomst als je er nog niet de financele middelen nog niet voor hebt.maar dat jij zo een opmerking maakt van,jij hebt de jouwe vermoord,en rond neuken in turkije,en dat haar vriend weer zjin gang kan gaan,dan spoor jij echt niet.wat als jou eigen dochter per ongeluk in verwachting raakt en dan,ga je dan ook zo reageren?

stop met die belachelijke opmerkingen te maken,ga lekker naar het lokum form,is jou soort mensen die daar op schrijven.

Blijf erbij voor mij is abortus moord punt andere lijn!!!

Ik wilde nog zoveel doen…
volgend jaar hele seizoen naar turkije… en noem maar op…
Hmmzz dat gaat dan echt niet door als je met zo een kleintje zit…

en als je een heel seizoen naar Turkije kan zit je niet in finacieele problemen het is gewoon EGOISTME!!

Al eens aan gedacht dat Brennie op een erg slecht plaatje zal staan bij zijn familie in Turkije !!!

En vergeet niet dat zijn familie in Turkije het laatste woord zal hebben.
En nog wat … lees eens deze site door, er zijn hier maar enkele die hier al jaren op deze site zitten.
De meeste verdwijnen na enkele of een paar maanden, waar zijn die naartoe??? velen komen in de situatie van Brennie of komen na de vakantie zeggen dat ze een blauwtje hebben opgelopen (als ze tenminste het lef hebben om ervoor uit te komen).

Ondertussen zitten ze wel met het pakje en/of zijn de centjes ook in rook opgegaan.

Elkaar hier zoete woordjes geven is mooi natuurlijk, maar julie houden elkaar wel aan het lijntje, tot er eentje verdwijnd na een vakantie of dergelijks.
En niemand die zich hier afvraagd…waar zit A of waar blijft B.

Euh…Hans ik mocht mijn gedacht zeggen ,heb ik dan ook gedaan.

ik ga hier nog een ding op zeggen,ik denk dat het wel uit finanieel oog punt gaat,want het salaris daar is nu 300 mil,150 euro,en niet uit EGOISTME!!!

Sorry… maar wat heeft dat te maken met de situatie.
Dat is iets wat je weet op voorhand dat moet je der maar bijnemen dan

SORRY MAAR BEN AL 3 JAAR GETROUWD MET MIJN MAN,EN IK HOU NIEMAND AAN HET LIJNTJE,ALLEEN DIE OPMERKINGEN DIE JULLIE MAKEN KUNNEN ECHT NIET…

en als je een heel seizoen naar Turkije kan zit je niet in finacieele problemen het is gewoon EGOISTME!!
[/quote]

HIER SLAAT MIJN ANTWOORD OP,BETER LEZEN VOLGENDE KEER:so:

Zal hij je ook onderhouden als je met tegenslag zit

WAAR SLAAT DEZE REACTIE OP!!!BEN GEEN 17 BEN 29 EN ZORG VOOR MIJZELF,HIJ HEEFT ZIJN GELD IK DE MIJNE IK KAN VOOR MIJZELF ZORGEN,BEN NIET AANVANKELIJK VAN MIJN MAN!!!

Inderdaad vele hier zijn maar pas 20 en nog jonger ook.

en hier ga ik het nu bij laten.

sjonge jonge!

Boxs en sprookje!..
Laat iedereen alsjebliefd in ze eigen waarde…
Volgens mij zijn jullie ook al een stukkie ouder…
laat dan dan ook merken!..
Dan je hier als een stelletje kleine kinderen te gedragen…die toch overal tegen in gaan…en wat blijkbaar ook jullie opzet is!

Er valt met jullie geen enkel normaal woord te wisselen…dus laat je er dan lekker buiten…
Je mag je mening geven… maar oordelen zoals jullie doen is oneerlijk, gemeen, kwetsend,…en totaal RESPECTLOOS!..

Hou je er verder lekker buiten…
We weten hoe jullie erover denken…
dat lijkt me geloof ik wel genoeg…!

Hoi Brenniej, jullie hebben een moedige beslissing genomen, hoop dat je snel weer opknapt.

Ben het helemaal met je bovenstaande tekst eens.

Box en Sprookje (of moet ik zeggen BOKS en SPOOKJE) zijn volgens mij bij Lokum weggelopen om hier eens te kijken, hoe ze iedereen op de kast kunnen jagen. Uit het taalgebruik blijkt m.i. duidelijk dat ze alles en iedereen haten die iets met een Turkse man van doen heeft, dat geeft toch te denken!

Negeren lijkt me het beste.
Dus Hans…?

Sterkte verder B en G

Het beste lijkt mij ook, om hier maar niet meer op te reageren. Natuurlijk mag iedereen zijn/haar mening geven en die is nu ook wel duidelijk, lijkt mij.

Brenniej meid, lekker laten gaan. Gaan ze vanzelf wel weg! Hoe moeilijk ook,… niet meer op reageren.

Mijn voorstel is, om op dit topic een slotje te doen.

lijkt mij ook…
Voordat het erger wordt…

Wel jammer dat deze topic zo moest sluiten!..

Beste lezers,

Ik sluit het topic niet.

Waarom,verschil van meningsuiten mogen er zijn,ik laat de discussie door gaan.

Groetjes,

Hans.

okee dat kan ook…:slight_smile: