Neeee...Wat nu..??

huh… wat gebeurt er nou allemaal…

ik kan helemaal niet terug lezen wat er nou is gezegt…
maar het zal niet veel goeds geweest zijn,…

ach brenniej
trek je er nix van aan, je hebt ff al je energie nodig om te herstellen enzo
hoe gaat het vandaag met je?

Brennej laat het, de wereld zit vol idioten, en die moet je niet opzoeken;)
Jij mag nu alleen rustig aan doen oke!!

ja ik maak me er ook niet druk om!
je kan zulke reacties verwachten natuurlijk!..

maar vandaag…ja ben nog erg moe…!
ik denk nog van de narcose… en een stapel ontstekingsremmers en antibiotica die ik heb gekregen…

maar verder heb ik vandaag maar lekker dvdtjes gekeken…

Ik heb geen spijt van hetgene wat ik heb gedaan… alleen is het weer moeilijk te beseffen dat het nu weg is…
terwijl het een week geleden zo moeilijk was te accepteren dat ik zwanger was…

het is ff een gevecht in me hoofd… maar met steun van hele lieve mensen kan ik wel aardig rustig blijven…

Alleen Askim maakt zich zo verschrikkelijk zorgen…dat die nu zelf ziek is geworden…
en op bed ligt… nou ja laat hem ook maar even lekker uitzieken en bijkomen…
Ook van al dat gewerk de hele tijd…heeft die nu ook even rust om alles op een rijtje te zetten!..

xxx

owh das wel vreselijk lief dat hij er ook ziek van is (wel een beetje aanstellerig… mannen :wink: )

hahah… ja dacht ik ook wel…alleen klonk die wel erg verkouden… maar ja beetje overdrijven zat er wel bij!!! hahah

Zal voor hem ook niet makkelijk zijn en dan zover bij elkaar vandaan.

Brenniej: Wens je heel veel sterkte met alles. Probeer vooruit te kijken en niet achterom. Het zal best een poosje duren voor je dit verwerkt hebt, neem je tijd. Dikke knuffel!!

ja we kunnen niks…en belllen vind ik ook niet altijd alles… je begrijpt elkaar zo snel verkeerd…!!!

maar ja het beste is maar rustig blijven geen paniek… en afwachten tot het september wordt!
tot we elkaar voor 7 weken in de armen kunnen sluiten!..

@ toos; dankjewel!!,… ja niet achterom kijken zo denk ik ook maar de hele tijd…! en maar aan de vele mooie dingen die nog gaan komen…!!

xxx

niet van uit het niets ik volg deze site reeds maanden als je dit het van het noemt ,veel geluk

Hmmzzz…
mag ik is vragen waar jij nou eigenlijk problemen mee hebt?

Boxs,

Je mening mag je geven…als het maar niet beledigend wordt of kwetsend,ok?

Hou je aan de regels,

Hans.

Ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest, maar wil je even een hart onder de riem steken. Wil je heel veel sterkte wensen en ik denk dat je besluit alleen maar getuigd van moed en verantwoordelijkheid.

Ben ook weer even terug boxx.
Eerst in turkije lekker ven bil gaan en dan MOORD!
Dit is moord op je eigen kind om zelf nog wat van 't leven te genieten!:angry:

Hoop dat je nooit nog zwanger kan geraken !
is vaak een gevolg van abortus!!

Ik vraag me af waar dit op slaat. Wat is nou het nut om mensen hier te kwetsen. Dit is niet de bedoeling van dit forum. Mensen zoals jij hebben er blijkbaar lol in om iemand op zn ziel te trappen.Als je je niet kunt beheersen blijf dan weg hier

Ben ik het helemaal mee eens, Toos!! Sprookje ga jij even lekker ergens anders je gal spuwen!! Wat een loze en vooral botte opmerking van je die kant noch wal raakt!

Sprookje, voor jou hetzelfde als voor Boxs… Ga toch ff lekker ergens anders je frustraties uiten…
Ik verspil echt energie aan deze onzinnigheid, hoe haal ik het in mn hoofd???

Ik begrijp echt niet waarom die 2 hier komen, een normale reactie is er nog nooit uitgekomen. Ik vind dit echt niet kunnen.
Ik wil jou Brenniej de komende tijd heel veel sterkte wensen, want het is zeker geen makkelijke beslissing die je hebt gemaakt. Kijk naar de toekomst en doe lekker rustig aan. Jullie komen er wel.

die 2 ik wordt er een beetje gek van!
ik las hun naam ook al op een ander topic…
waar ze ook onzin aan het uitkramen waren!!..

maar goed… respecteer hun mening… maar hou het dan lekker voor je…!!
en kom niet alleen op dit forum om naar dingen te zoeken waarmee je mensen kan kwetsen…

ga op zoek naar een forum…waar iedereen dat doet…!!!
maar mij heb je er niet mee…
want ik sta namelijk ver boven jullie!!!..
het zegt namelijk genoeg hoe jullie in elkaar zitten!!!..
punt.