We zouden met 2 koppels een 10 tal dagen naar Rusland willen gaan specifiek Moskou en St. Petersburg. We houden niet echt van groepsreizen en zouden willen gebruik maken van een lokale gids ter plaatse. Iemand die ons kan afhalen aan de luchthaven, gidsen etc. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft er iemand een link of een emailadres waar ik een ned. gids kan contacteren die ik eventueel kan raadplegen in Moskou en St. Petersburg.
Wij organiseren reizen op maat (voor ieder budget) naar o.a. Rusland. Door onze Russische roots hebben we veel kennis van de markt en veel contacten ter plekke. We organiseren o.a. Nederlandstalige begeleiding ter plekke, assistentie bij het boeken, homestay (een verblijf bij de bevolking in huis), authentieke logies/hotels, treintickets etc. Laat maar weten of we iets voor je kunnen betekenen.
Op onze website vind je een een aantal voorbeeldreizen uitgewerkt: www.bayuca.com. Maar ook eigen wensen zetten we om in een mooie reiservaring. En heel plezierig: bij ons betaal je pas achteraf, zodat je altijd financiele zekerheid hebt over de geboekte reis.
In mei reis ik met een groep Nederlanders af naar Rusland, Moskou en ST. Peterburg. We krijgen daar een nederlandse gids. Wordt voor ons geregeld. Ik kan je een adres geven die
er een voor jullie vind.
ze zijn niet makkelijk te vinden maar ze zijn er wel. Als je specifieke wensen hebt, wij regelen alles direct en individueel. transfers, verblijf, gids etc etc. Na checken bij onze partner in Rusland, ook Nederlands is mogelijk!
als we je ergens bij kunnen helpen, laat me weten!
Als jullie nog eens een goed nederland, engels en russische sprekende dame nodig hebben, ik ben 40 jaar, geboren in rusland en reeds 10 jaar in nederland, ik heb inmiddels de nederlandse nationaliteit.
zoek eigenlijk een baantje waarbij ik mijn russische taal kan gebruiken, het gaat mij niet zo zeer om de verdienste maar om het plezier.
Groet,
Elena
Lief van je je diensten als tolk aan te bieden. Echter ons bureau bevindt zich in Piter en niet in Nederland.
Wel kan ik je in verbinding brengen met een makelaar in schepen die regelmatig een tolk nodig heeft. Laat maar iets weten.
Mijn naam is Elena, ik ben gediplomeerd gids voor uw rondleidingen door Moskou.
Ik organiseer excursies door de mooiste plekken en musea van Moskou voor Nederlands en Duits sprekende gasten.
Ik ben afgestudeerd aan de Linguistic University van Moskou en na het succesvol beëindigen van de opleiding voor gidsen, werd ik lid van de ADI vereniging en De Vereniging van Gidsen en van de Toermanagers van Moskou.
Al meer dan 15 jaar werk ik als toeristische gids voor buitenlandse toeristen in Moskouse musea, reisleider in Rusland en in het buitenland, als vertaler en tolk-assistent tijdens vakbeurzen.
We hebben een bezoek gebracht aan Moskou in mei 2015 en we hadden Lena als gids.
We waren zeer tevreden over haar gedegen uitleg in Tretiakov Galery en haar verhalen in de busreis naar Sergiev Possad. Ook haar uitleg in de metrostations was de moeite waard. Aan te bevelen.