Nederlandstalige gids in Moskou

Mijn naam is Elena, ik ben gediplomeerd gids voor uw rondleidingen door Moskou.
Ik organiseer excursies door de mooiste plekken en musea van Moskou voor Nederlands en Duits sprekende gasten.

Ik ben afgestudeerd aan de Linguistic University van Moskou en na het succesvol beëindigen van de opleiding voor gidsen, werd ik lid van de ADI vereniging en De Vereniging van Gidsen en van de Toermanagers van Moskou.

Al meer dan 15 jaar werk ik als toeristische gids voor buitenlandse toeristen in Moskouse musea, reisleider in Rusland en in het buitenland, als vertaler en tolk-assistent tijdens vakbeurzen.

Neem contact met mij op: via een pmberichtje hier op wereldwijzer!

Beste Elena,

Weet jij hoe ik er achter kom waar de grote klassieke muziek concerten zijn in Moskou / Petersburg?

Via Wereldwijzer app

Hallo Elena,
Heeft u 15 en / of 16 januari tijd om mij en mijn vrouw rond te leiden door Moskou ?
MVG Bas

Dag Elena,
Wij (= 5 personen) plannen een citytrip naar Moskou tussen 31/03/2016 en 05/04/2016. Zou jij een aantal excursies voor ons kunnen uitwerken? Ook zoeken we nog een goeie aanbeveling qua verblijf (liefst authentiek zoals een B&B).
Groeten, Koen Lebon

Elena,
Ik kom samen met mijn familie van 7 tot 11 juli 2016 naar Moskou . Ik heb twee kinderen van 19 jaar . Kan jij ons in Moskou gidsen. Prijs per dag ?
Groeten
Geert