Nederlandse televisie in Turkije?

Heeft U de tuner meegenomen uit Holland??

Ik kijk zelf voor net meer dan een tientje live via internet Nederlandse televisie.
Ik zal hier de naam niet noemen want ik weet niet of dat mag, maar als je op Nederlandse televisie buitenland zoekt zal je het wel vinden.

Ik wil ook de link wel geven maar dan moet ik zeker weten dat dit mag…

Zet maar neer hoor! Alleen als je er persoonlijk gewin bij hebt mag t niet.

Nu help je anderen dus graag!!

Ok dan zal ik hem er even bij zetten:

Het is www.nltvmee.com. Je ontvangt dan de Nederlandse kanalen live via internet.
Het bevalt mij erg goed en ik vind het ook niet duur.

zou niet weten waarom dat niet kan, je betaald er toch voor !!

internet of schotel ,meer keuze is er niet, maar is zeer voldoende toch

groet
frank

Frank, links mogen niet neergezet worden indien je er reclame mee maakt voor eigen sites ed.

Bedankt Hans

Hallo allemaal,

Ik zie allemaal oude berichten staan en ik vraag me af hoe je anno 2014 het beste Nederlandse tv in Turkije kunt regelen.
Ik heb hier helemaal geen verstand van dus ik hoop dat iemand me dit goed kan uitleggen…

Het meeste wat hier te vinden is klopt nog uitstekend.
De korte en simpele versie om legaal satelliet TV te kijken in Turkije.
Je hebt nodig een adres in Nederland om een canaal digitaal abonnement af te sluiten.
Bij de meeste abonnementen krijg je een satelliet ontvanger een smartcard en een schotel in bruikleen.
Laat de schotel in Nederland neem de rest mee naar Turkije.
Laat een lokale installateur een schotel instaleren en laat die op de Astra 19.2 of / en Astra 23.5 richten.
Grote van de schotel is afhankelijk van de plaats in Turkije. Blader hier door de diverse items en dan vindt je kaartjes met het dekkingsgebied van de Astra’s satellieten. De 19.2 is beter te ontvangen heeft minder Nederlandse kanalen en het lijkt erop dat die langzaam uitgefaseerd wordt. de 23.5 heeft alle Nederlandse kanalen veel daarvan zijn in HD. HD (high definitie) is alleen te ontvangen als je abonnement en de ontvanger daarvoor geschikt is. Je kunt ook meerdere LNB’s in een schotel “hangen” om met één schotel naar meerdere satellieten kijken. Je kunt even bij mij op mijn site kijken wat ik al 4 jaar op mijn dak heb staan.
http://www.schooot.nl/teksttv.htm