Nederlandse televisie in Turkije?

Hoi Allen Die Met Mij In Turkije Wonen,

Ik had een vraagje aan de mensen die ook Nederlandse televisie hebben in Turkije; Hebben jullie ook wel eens problemen met het ontvangen van de Nederlandse zenders? Ik heb namelijk vaak SBS6 en RTL7 NET5, TMF niet.

Ik hoop op een reactie en/of een oplossing!

Alvast bedankt!

Groetjes Stacey

Wij kunnen in Ortaca alleen via “Hotbird” BVN tv ontvangen. HOE krijg je andereNederlandse zenders? Wat voor schotelof ontvanger heb ik dan nodig?
groeten Aliye/adum

Reactie verwijderd door Hans.

Ik woon sinds kort in Izmir en heb een 240 cm grote schotel met een 0,3 db LNB kop laten installeren om alle Nederlandse zenders te ontvangen.
Je moet je aanmelden bij Canaldigitaal en een Nederlands postadres opgeven.
Kleinere schotels zijn helaas niet betrouwbaar, omdat we nou eenmaal ver buiten het bereik van Astra zitten.
groetjes,
Jacques

Allemaal bedankt voor jullie reactie’s.
Ik ga morgen is kijken of er een oplossing van jullie tussen zit!
Ik hoop het!

Groetjes Stacey!

hallo is het duur om Nederlandse televisie in Turkije te krijgen… wat ben je eigenlijk kwijt??? kan iemand me daar meer over vertellen???

Reactie verwijderd door Hans.

Ik heb ook nog even een vraagje over canaldigitaal,
Ik ben bij de bcc geweest aangezien ik ook graag nederlandse tv wil kunnen ontvangen dit seizoen in Turkije. Nu zegt de verkoper dat ik genoeg zou hebben aan een schotel van 80 cm!? Wat klopt hiervan? aangazien ik lees dat iemand een schotel van meer dan 2 meter nodig heeft.

Groetjes Sonja

Wij hebben ook een schotel van 300 cm ongeveer, wat een gevaarte! Wij hebben ook canaaldigitaal maar wij hebben 's avonds alleen last dat rtl 4 wegvalt, schijnt dat iedereen dat wilt zien, maar de rest doet het gewoon.

hallo allemaal

weet iemand of er ook andere aanbieders zijn voor nederlandse zenders in het buitenland?
canaal digitaal is naar mijn mening ontzettend duur…

alvast bedankt

Inge

Ik heb zelf ook Canal Digital en bijna alle Nederlandse zenders en het kost me 9,95 per maand…het kan niet goedkoper denk ik.

hallo barb

hahahha ja suffe ik. ik hoorde het inderdaad ook van mijn ouders.
nog een vraagje…
kun je dit dan ook combineren met de turkse tv zenders? of kan dat niet??

alvast bedankt voor je antwoord

groetjes

Wij hebben alle Turkse zenders, heel veel andere buitenlandse zenders en uiteraard de Nederlandse zenders. Als je de juiste schotel hebt die Astra kan ontvangen en je hebt je kaart van Canal Digital dan heb je bijna alles.

CANAALDIGITAAL is bezig al haar leden nieuwe smartcards toe te zenden naar nederlands addres waar zij zijn ingeschreven of daar waar het abonnement op staat.
het begint met ontbreken van enkel kanalen of zelfs helmaal ineenklaps weg!!!

dus zorg dat je de kaarten krijgt toegestuurd door kennisen op je buitenland`s adres !!!
en dan je tuner updaten in menu optie 7 optie 3 uploaden en dan kaart erin en via internet reactiveren via nummer op de achterzijde,en dan moet je wee beeld hebben.
de tv altijd op sbs 6 zetten!!!


nee nee nee helaas zij hebben het monopoly

zwarte circuit wel maar ja … als die dan uitvalt heb je een probje

en zowat we besparen al zoveel door op te kraasen uit nl dus wat moaakt di 9 euro nou nog uit!!!

succes ermee

nb combineren kaniet tenzij je 2 gleuven heb!!! hahaha in je tuner

frank

Ik gebruik geen canal digital meer:thumbsdown: Zelf heb ik een Digizon box gekocht en bij vrienden in Nederland geplaatst. Het is een kastje waarmee je TV kunt kijken op je laptop via internet, zonder maandlasten.:zon02: En ook nooit meer een schotel uitrichten.

Speedy84

hi speedy interesssant wat je zegt daaro!!!
is dat de naam van zo`n box en kun je die bij een gerenomeerde zaak krijgen?
en wat zijn de kosten van dat apparaat!!

hoor je wel een tip voor azië idd spanje houdt ik me schoteltje wel denk ik hoewel)))) geen maandlasten scheelt dan wel een bak idd!!!

hoor je

alvast bedankt voor je tip!!!

frank

hai,

İn mersin is daar ook ontvangst mogelijk van nederlandse zenders?

Hier onze ervaring in Alanya klik