Hier een topic waar waarschijnlijk al je vragen beantwoord worden. KLIK
De korte versie is, het is geen probleem in Istanbul. Schotel van rond 120 cm waarschijnlijk kan 90 cm ook. Ik zou alleen geen risico nemen en voor de grote versie gaan.
De schotel gericht op de Astra 19.2 een tweede LNB er naast zodat je ook naar 23.5 Astra kunt kijken.
Een satelliet ontvanger die canal digital kaartje kan lezen en een abonnement bij canal digitaal. Voor dat laatste heb je een adres in Nederland nodig
Kan iemand me ook even zeggen hoe ik bvn hier kan ontvangen we wonen in een site dus we zijn afhankelijk van de schotel van de site maar we kunnen verschillende satelieten ontvangen alleen snap niks van wat ik dan moet afstellen ben een sateliet leek. Vroeger had ik hem via hotbird maar die is nu opeens van de hotbird verdwenen
vervelend voor je maar daar is geen antwoord op te geven. Je moet weten welke satellieten er aangeboden kunnen worden. Je moet het dus met een beheerder bij jullie regelen. Hier is een link waar je alle satellieten en alle kanalen die er beschikbaar zijn. Er is een zoek functie KLIK Mischien kun je daar samen met de beheerder naar kijken