in koh samui zit klein holland aan het eind van chaweng beach,de eigenaar is Rob,een toffe vent die samen met zn vrouw het restaurant runt,gewoon nederlandse frikandellen en iedere maandag bbq,als een van jullie er heengaat,moeten jullie hem de groeten doen van mark en ed,de bolle en de langhaar uit pattaya.eetse allemaal
oh ja en in pattaya/jomtien zit meatpoint,de enigste echte shoarma zo als wij die kennen in nl door een nederlandse man.zeer goed eten en niet duur.alle ‘‘shoarma’’ die ik hier in thailand heb gegeten,is allemaal neppe zelfgemaakte troep.ik woon in thailand en reis veel voor mn werk door het land,dus kom geregeld bij nederlanders in alle uithoeken van thailand.
Recently however the Old Dutch in Patong changed its name to Café-Restaurant Blue Horizon and it still remains under the same ownership and still offers many Dutch specialties.
Ik was er een par weken geleden. kroketten hadden ze niet, de bal gehakt had werkelijk niets met een Nederlandse bal gehakt te maken. Broodje frikandel was lekker.
Dju Frank, ze zijn er met ons idee vandoor!lol2
Ze zijn ni te vertrouwen !!!lol2 die noorderburen !!!
Van je vrienden moet je 't hebben…:mad:lol2lol2lol2
Ja ge hebt overal goei en slechte ,maar hier vooral s…lol2lol2lol2
Je hebt ook een nederlands restaurant (ong. 5 jaar terug daar geweest )in Cha-Am patatje oorlog of speciaal en broodjes kroket heerlijk.
waarom willen mensen die 2 a 3 wkn op vakantie zijn zo nodig eten vn thuis eten begrijp dat niet het zo vaak, sommige proberen het thaise eten geeneens.
zo ga nu eerst aan een boterham met hagelslag:wink: