Nederlandse gezinnen in Playa del Carmen

hallo allemaal
ik wil met mijn dochter van (nu11) naar playa del carmen, om te werken.maar ben ook op zoek naar een goede school, wie kan mijn tips geven. voor een appartemnent te huren , maar wil graag in contact komen met mensen die er ervaring in hebben.lijk me leuk voor mijn dochter om ook nederlandse kinderen te ontmoeten.
in de toekomst wil ik iets opstarten daar. mijn toekomstige man woon aan de andere kant van mexico, maar daar zijn niet echt de mogenlijkheden voor mij en mijn dochter, hij heeft familie bedrijf daar, en kan nog niet weg, pas over een paar jaar.in iedergeval.
wij hopen dat iemand ons kan helpen en advies kan geven.

bedankt alvast

Hallo polly41,

Ik heb zelf een onderneming in Nederland en ik denk dat ik een hele leuke aanbieding voor je heb om nu misschien al te beginnen om wat voor je zelf op te starten in Mexico.
Zelf ben ik distributeur bij een bedrijf en we hebben ook een distributie centrum in Mexico staan.
Het is een te lang verhaal om je hier alles uit te leggen.
Stuur mij even een e-mail en dan zal ik je alles uit leggen.
Denk dat het heel leuk voor je is om te gaan doen en kost weinig tijd.

Mijn e-mail adres is [EMAIL=“tgrevink@hotmail.com”]tgrevink@hotmail.com

Mvg,

Tom Grevink

Zoek en gij zult vinden… Begint eigenlijk wel op SPAM te lijken.

Hier gaat het dus over.:

Hallo,

Wij zijn op zoek naar mensen die een leuke thuisparty willen geven.
De producten die wij hebben bestaan uit Parfum, Douchegel, Bodybalsem, Deodorant enz.
Van de Parfum hebben wij 136 geuren.
Wij komen bij u thuis en geven de thuisparty.
Het enige wat u hoeft te doen is het uitnodigen van mensen.
Als u via ons een thuisparty geeft verdiend u 15% van de omzet die er op de avond gedraait wordt.
En we hebben groeimogelijkheden met deze 15% die op kan lopen tot 35%.
Wij hebben weinig voorwaarden, een leuke samenwerking is bij ons het belangrijkste.
U geeft een leuke thuisparty met vrienden en familie en u verdiend ook nog een leuk zakcentje.

Het is alles behalve SPAM.
die advertentie die u zo mooi opgezocht heeft (knap hoor!!) is een advertentie die ik plaats op de marktplaatsen in Nederland.
Voor mijn eigen onderneming is dit een soort van reclame.
Als u een beetje logisch nadenkt ga ik niet iemand een thuisparty aanbieden die n mexico woont.
Ik zet netjes mijn e-mail adres en naam erbij.
Als u het SPAM vind tjah… dat kan he.

Groetjes,

Tom

Hoi wat scholen betreft hier in playa is er een ruime keus het hangt er ook een beetje vanaf waar in Playa je precies komt te wonen aangezien ze varieren van de ene kant van de stad tot aan de ander kant en als je drie kinderen in leeftijd verschillend hebt zoals wij, scheelt dat een hoop rijden op een dag. Mijn oudste is ook 11 een gaat naar een private school ongeveer in het centrum van de stad waar wij heel tevreden over zijn maar ja meningen verschillen. Hier krijgen ze een halve dag spaans en een halve dag engelse les.
Wat het appartement betreft is hier ook keuze genoeg maar dat hangt van je budget af hoe dichter het huis richting de quinta (5th Av.) is hoe duurder ze worden. Laat eens weten wanneer je van plan bent om naar hier te verhuizen. Wat je wel voor je dochter mee moet nemen is een aantal internationale geboorte aktes voorzien van apostille en (ik weet niet of de vader in Nederland woont? ) een geldig document waar in staat dat hij toestemming geeft dat je dochter met jou mee gaat naar mexico dit ivm het aanvragen van een FM2 of FM3. Voor wat ik hier lees kan ik je nu alleen deze info geven hoop dat je er wat mee kunt mocht er meer zijn dan hoor ik het wel.