Wonen en werken in Mexico

Ik ben net terug van Mexico(Playa del carmen) vond ht geweldig daar.
Ik was altijd van plan om naar buitenland te verhuizen nou lijkt mij Mexico een goed idee.
Ik werk bij n bank, dus heb heel veel administratieve ervaring.
Kan ik makkelijk aan een baan komen in mexico of moet ik een toeristiche opleiding in Ned volgen aangezien ik van plan ben om naar Playa del carmen te gaan(toeristich)?
Ik spreek goed Engels en redelijk Spaans, is dat voldoende of moet ik effe snel talen cursus volgen?
Zoals je ziet heb ik n hoop vragen, alle tips en info zijn van harte welkom.

Groeten Sarah

Hallo Sarah.

Ik woon in Nederland en heb een eigen onderneming.
Woon je nu in Mexico of in Nederland, of ben je van plan naar mexico toe te gaan?
Ik wil je in elk geval een hele leuke aanbieding doen om wat voor je zelf op te kunnen starten in mexico.
Je kunt er ook in Nederland mee aan de slag gaan of belgie maakt niet uit het is wereldwijd.
Stuur mij even een e-mail en ik stuur je alle informatie.

Mijn e-mail adres is: [EMAIL=“tgrevink@hotmail.com”]tgrevink@hotmail.com

Mvg,

Tom Grevink

Hallo Tom,

Bedankt voor je reactie.
Ik woon nog in NL,
ben wel van plan om in de toekomst naar buitenland te verhuizen,
misschien wel tijdelijk.
Ik begin binnenkort met studie International Business Mangement, om
in de toekomst misschien in buitenland eea ondernemen.
Je had over een leuke aanbieding, kan ik vragen waar het overgaat?

Groeten,
Sarah

Hallo Sarah,

Zou je mij een e-mail kunnen sturen dat ik je dat even via de e-mail uitleg?
Dan kan ik folders mee sturen in de bijlage.

e-mail [EMAIL=“tgrevink@hotmail.com”]tgrevink@hotmail.com

Groetjes

Tom

Zoek en gij zult vinden…:
Hier gaat het dus over wat verdacht veel op SPAM begint te lijken.

Hallo,

Wij zijn op zoek naar mensen die een leuke thuisparty willen geven.
De producten die wij hebben bestaan uit Parfum, Douchegel, Bodybalsem, Deodorant enz.
Van de Parfum hebben wij 136 geuren.
Wij komen bij u thuis en geven de thuisparty.
Het enige wat u hoeft te doen is het uitnodigen van mensen.
Als u via ons een thuisparty geeft verdiend u 15% van de omzet die er op de avond gedraait wordt.
En we hebben groeimogelijkheden met deze 15% die op kan lopen tot 35%.
Wij hebben weinig voorwaarden, een leuke samenwerking is bij ons het belangrijkste.
U geeft een leuke thuisparty met vrienden en familie en u verdiend ook nog een leuk zakcentje.

Dat lijkt er wel op, maar hij doet “nog” niets verkeerd…

Sommige mensen irriteren zich er blijkbaar aan.
Is het dan verstandiger de mensen die ik benaderen wil een prive bericht te sturen zodat die gene zelf kan bepalen wat hij of zij ermee doen wil?
Dan kan ik ook geen reacties krijgen van mensen die er niks mee te maken hebben.

Mvg,

Tom Grevink

Begrijp het niet helemaal. Indien de reactie van Tom het stukje was dat in de reactie van crazypat stond dan vind ik dit SPAM aangezien de reactie totaal niets te maken heeft met de vraag. Deze beste meneer is er enkel op uit om verkopers te vinden voor zijn product en heeft nul intensie om maar dan ook wat voor informatie over Mexico te geven.

Verder zie je als je naar de historie kijkt van zijn berichten dat hij hier alleen maar op het forum is om mensen te ronselen voor zijn product. Geen enkele toegevoegde waarde wat mij betreft.

Dit is mijn mening maar forum beheerder heeft laatste woord.

Wouter

Dit is de laatste keer dat ik er wat over zeg,
Misschien was het fout het als forum bericht te plaatsen.
Inmiddels stuur ik het de mensen via een prive bericht om deze opmerkingen dus te ontkomen.
De mensen waar ik op reageer die vragen dingen over het werk.
Omdat het bedrijf die de produkten verkoopt waar ik distributeur van ben nog niet veel distributeurs wereldwijd heeft vraag ik mensen of ze er geen belang bij hebben dit te gaan doen.
Geloof mij als dit aanslaat in een land als mexico hebben de gene die het opgezet hebben een goed loon erbij.
Ik reageer op de mensen die het bericht plaatsen ik wil er geen discussie van maken.
Als het niet voor iemand is die er niks mee te maken reageer er dan niet op!
Het gaat over wonen en werken ik denk dat dit met werk te maken heeft dacht ik zo.

Dit is geen SPAM ik probeer de mensen wat leuks op te laten zetten.
Als ze geen belangstelling hebben kunnen ze niet reageren of zeggen van nee.
Hebben ze wel belangstelling dan hebben ze de mogelijkheid iets voor hun zelf te beginnen.

Mvg,

T.Grevink