Op éen van onze reizen in Indonesië (Bali) zijn wij in contact gekomen met een Nederlands sprekende gids (jonge Indonesische vrouw)die een onuitwisbare indruk bij ons heeft achtergelaten wat betreft deskundigheid en liefde voor haar werk. Vrienden van ons die vanwege een plotseling overlijden van een familielid direct weer terug naar Nederland moesten heeft zij geheel belangeloos tot op de luchthaven van Denpasar begeleid.Van enige vergoeding wou zij beslist niets weten.
Op haar verzoek heb ik een website voor haar gemaakt die ik graag aan u wil laten zien http://www.tika-excursie.com
Deze website heb ik gelukkig geheel belangeloos en zonder kosten voor haar mogen maken, kon ik eindelijk eens iets terug doen !
Mijn verzoek aan u is “bekijk deze website eens als u tijd en zin heeft”
Indien u opbouwende kritiek heeft dan is deze zeer welkom en alvast bedankt voor de moeite. Ik ben ook maar een goedwillende amateur en meer als mijn best kan ik helaas niet doen.
Jammer dat je allerlei invoegtoepassingen moet downloaden als je de site wilt bekijken, ik stop er dan mee, want vertrouw zoiets nooit, zeker niet in relatie tot Indonesia. Het e.e.a. kan toch veel simpeler voor eenvoudige mensen?
Het downloaden van invoegtoepassingen beperkt zich tot de flashplayer die de meeste gebruikers al standaard op hun pc hebben staan.
Ja, het oog wil ook wat !
:zon02:
Geeft niet, ik zit te klootviolen in Indonesie en behoor sowieso niet tot de doelgroep. Het oog mag dan wel iets willen, maar als je de eenvoudige aankondiging leest en wordt met allerlei luxe geconfronteerd dan denk ik…:chin:
Ja, heb je helemaal gelijk in. Dit ga ik zo spoedig mogelijk aanpassen.
Misverstand is ontstaan omdat ik dacht dat het zonsondergang Bali betrof.
Staat niet netjes, dus sorry.
ik heb wel interesse. Maar kan ik ergens de prijzen vinden? En het zou ook vooral voor java zijn bij ons, daar info over? of ben ik beter dat ik direct mail? in het engels dan best?
Je kan het beste per email reageren en uiteraard kan dat ook in het Engels
(graag zelfs) Zij kan je dan ook de kosten per dag vertellen en dat is uiteraard geheel afhankelijk van wat je allemaal wilt gaan doen en waar naartoe. Uit eigen ondervinding spotgoedkoop voor onze begrippen.
Stuk voor stuk goede argumenten waar ik wat mee kan en ga doen.
Fijn dat er mensen zijn zoals u die eens met opbouwende kritiek
komen waar ik wat mee kan, erg fijn .
Hallo…ik ben tika, een nederlandse sprekende gids op bali, een kennis van harry.ik ben nu al op bali, pas klaar met de rondreis op java.
ik ga even reageren over uw vraag. ik heb al mijn email gecheck en gaf ik alle aantwoorden aan de mensen die vroegen aan mij. mag ik weten wat uw naam is?ik check al de email iedere dag via de mobile. kan dat missen?
of u kunt ook vragen aan mij hier, ieder dag check ik alles dan aantwoord ik zo snel zo mogelijk.