nederlands/spaans gezin in Granada zoekt au pair voor half juni / half juli 2013

Een gezin met nederlandse moeder, spaanse vader en 3 kleine meisjes (4 en 5 jaar) in Granada zoekt een betrouwbare au pair die nederlands wil oefenen met de kinderen vanaf half juni tot half juli 2013.

Beste ouders,

Mijn naam is Narinder Dhillon en ik ben 18 jaar. Momenteel studeer ik de Pabo, omdat ik graag juffrouw wil worden. Ik vind het fantastisch om met kinderen om te gaan en al sinds mijn twaalfde pas ik op kinderen. Ik ben een enthousiaste, gezellige, betrouwbare, vriendelijke en verantwoordelijke oppas en heb ervaring met kinderen van 0 tot 11 jaar. Nog steeds vind ik oppassen erg leuk en gezellig om te doen. Daarom lijkt het mij fantastisch om aupair te zijn van jullie dochters! Ook spreekt het mij aan dat jullie iemand zoeken die Nederlands met de kinderen wilt oefenen, als juffrouw ik dit namelijk ook belangrijk en daarnaast vnd ik het erg leuk om te doen! Het lijkt mij een geweldige ervaring, ik wacht jullie reactie af!

Vriendelijke groetjes,
Narinder Dhillon

Hallo,
Mijn naam is Lynn Zee en ben 20 jaar oud.
Ik september studeer ik af als pedagogisch medewerkster kinderopvang.
Ik heb dus veel ervaring met kinderen tussen de 0 en 12 jaar.
Ik zou heel graag in de vakantie naar Granada willen komen, om jullie kinderen wat Nederlands bij te leren.
Ook ben ik erg avontuurlijk, betrouwbaar en enthousiast!
Graag hoor ik van jullie.

met vriendelijke groet,
Lynn zee

Beste familie,

Zijn jullie deze zomer ook weer op zoek naar een au-pair? Mijn naam is Michelle van Zwieten en ben 22 jaar oud. Sinds mijn 12e pas ik al op en dit doe ik nog steeds regelmatig. Ondertussen heb ik ervaring opgebouwd met kinderen van een paar weken oud tot ongeveer 10 jaar. Ik blijf het leuk vinden om te doen. Ik ben flexibel, spontaan & geduldig. Het lijkt mij super leuk om jullie gezin deze zomer te ondersteunen.

Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes Michelle