Au Pair Gezocht Madrid

Hallo,

ik ben nederlandse maar woon en werk al 10 jaar in Spanje. Aangezien de kinderen hier heel lang school vakantie hebben ben ik op zoek naar iemand die mij een maandje kan helpen in de zomer. Mijn 2 zoontjes zijn 7 en 10 jaar oud en zijn natuurlijk heel erg lief. Ze spreken allebei Nederlands maar de jongste heeft hulp nodig met leren lezen en schrijven in het nederlands. De oudste spreekt heel goed maar schrijven gaat nog wat minder. Daarom zou ik graag een nederlandse aupair hebben die een tot twee uurtjes per dag met ze kan oefenen. De rest van de dag kunnen jullie naar het zwembad, knutselen, spelen etc. Ik ben om elke dag om 15.30 thuis van mijn werk dus dan ben je vrij om Madrid in te gaan of te doen waar je zin in hebt.

We wonen 20 minuutjes van Madrid in een leuk dorp (20.000 inwoners) met een hoop winkels, een winkelcentrum en bussen die elke 10 minuten naar de stad gaat. We hebben zelf een zwembadje in de tuin, een appartementje met slaap en badkamer waar je kan slapen en voledige privacy hebt en een groter openbaar zwembad en tennisbaan om de hoek.
Ik betaal natuurlijk de ticket, zakgeld en kost en inwoning.

Heb je zin om van half Juli tm 20 Augustus langs te komen, neem dan contact met me op.

Groetjes
Femke

Hoi Femke,

Ik ben wel geinterreseerd om van de zomer au-pair voor je kinderen te zijn.
Kun je me een berichtje sturen op scarlett_88@hotmail.com sturen?
Dan kan ik je een cv, referentie en meer uitgebreide motivatie toesturen.

Helaas, wij hebben inmiddels iemand gevonden. Weet alleen niet hoe ik deze post weg moet halen.

bedankt!

gr

Hee hee,

Hebben jullie iemand nodig voor 2011?

Groetjes Charlotte

rooiebeer@hotmail.com

Beste Femke,

Hebben jullie toevallig nog iemand nodig voor deze zomer?
Ik studeer Pedagogiek en ben in de zomer ongeveer 5 weken beschikbaar.

Graag hoor ik van u.

Bedankt.

Mvg,
Simone Mensink

Hallo Femke,

Zoek je voor de zomer van 2012 ook een aupair?

Groeten Roelien

Beste Femke,

zoekt u ook een zomer au pair voor 2012?

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Beste Mickie,

Wij zoeken voor dit jaar, uiterlijk volgend jaar, ook een au pair voor onze twee zoontjes. Wat zijn jullie ervaringen met au pairs tot nu toe? Hebben jullie nog tips waar het selecteren/vinden van de perfecte au pair-kandidaat? Of andere zaken waar je als aupairfamilie rekening mee zou moeten houden? Alvast bedankt!