Hallo,
ik ben nederlandse maar woon en werk al 10 jaar in Spanje. Aangezien de kinderen hier heel lang school vakantie hebben ben ik op zoek naar iemand die mij een maandje kan helpen in de zomer. Mijn 2 zoontjes zijn 7 en 10 jaar oud en zijn natuurlijk heel erg lief. Ze spreken allebei Nederlands maar de jongste heeft hulp nodig met leren lezen en schrijven in het nederlands. De oudste spreekt heel goed maar schrijven gaat nog wat minder. Daarom zou ik graag een nederlandse aupair hebben die een tot twee uurtjes per dag met ze kan oefenen. De rest van de dag kunnen jullie naar het zwembad, knutselen, spelen etc. Ik ben om elke dag om 15.30 thuis van mijn werk dus dan ben je vrij om Madrid in te gaan of te doen waar je zin in hebt.
We wonen 20 minuutjes van Madrid in een leuk dorp (20.000 inwoners) met een hoop winkels, een winkelcentrum en bussen die elke 10 minuten naar de stad gaat. We hebben zelf een zwembadje in de tuin, een appartementje met slaap en badkamer waar je kan slapen en voledige privacy hebt en een groter openbaar zwembad en tennisbaan om de hoek.
Ik betaal natuurlijk de ticket, zakgeld en kost en inwoning.
Heb je zin om van half Juli tm 20 Augustus langs te komen, neem dan contact met me op.
Groetjes
Femke