Au-pair Zuid- Spanje gezocht

Per September zoekt mijn aupairgezin een nieuwe aupair,in het zuiden van spanje!
Het gezin is half ned,half spaans,er wordt dus ook gewoon nederlands gesproken, een meisje van 11 en een tweeling van 4 (jongen en meisje),3 topkids, en vader en moeder.

Ikzelf ga binnenkort weer terug naar ned,heb hier 6 maanden gezeten en een onwijs leuke tijd gehad!! Je zit tussen Torremolinos en Malaga in dus je kan alle kanten op.

Het gezin is op zoek naar een leuke en lieve meid die goed om kan gaan met kids,beetje sterk in haar schoenen staat,helpt met wat huishoudelijke taken en open staat voor een leuke tijd met het gezin.
Daarnaast heb je nog genoeg vrijetijd om er zelf op uit te gaan of spaanse lessen te volgen etc.

Je kan mij mailen op [EMAIL=“meertjeinspanje@yahoo.com”]meertjeinspanje@yahoo.com

Hoi,

De dochter van mijn vriend zit au pair in Madrid, maar het bevalt haar daar heel slecht. Ze wil graag naar een ander gezin, en denkt erover om ook naar een andere stad te gaan. Heeft jouw gezin inmiddels al iemand gevonden? Graag je antwoord naar [EMAIL=“evavg@xs4all.nl”]evavg@xs4all.nl.

Groeten,
Eva van Ginkel