Heey lieve gastegzinnen,
Voor 2013 zoek ik nog een leuk gastgezin.
Momenteel zit ik in mallorca als au pair van een 2 jarig meisje. Dit werk bevalt me erg goed vandaar dat ik hiermee verder wil.
Ik ben een jonge dame van 19 en wordt in januari 20. In mei heb ik mijn middelbare school afgerond en dit jaar wil ik even gaan reizen. Wat oppaservaring betreft zit het goed. Ik heb namelijk al 3 jaar ervaring met kindjes tussen de 7 maanden en 6 jaar.
ik kijk uit naar uw berichtje,
groetjes
Hoi, hoi nog interesse in een jaar Spanje? We zijn een gezin bestaande uit 5 personen. Drie kiddo’s alle drie naar school. Wij zoeken iemand die ons bepaalde uren ons uit de brand kan helpen. De kiddo’s zijn 11,8,4 jaar oud. Groetjes Marjan
Hai Nini?
Wij zoeken voor onze 2 zoontjes (Yuri 11 en Diego 9) een lieve au pair van jan 2013 tot de zomer 2013. Wij wonen in Barcelona stad. Hebben elk jaar een lief meisje maar de au pair vanaf sept 2013 kan maar tot de kerst blijven! Door studie wijziging. Dus we zoeken vanaf janueri iemand! Ik hoop dat je nog interesse hebt.
Liefs
Barbara (barbara.veeneman@hotmail.com)
Hallo !
Zoek je nog een gezin ? Ik ken een gezin - moeder is nederlandse en kinderen spreken ook Nederlands - in Zuid-Spanje dat een Au Pair zoekt vanaf nu voor ongeveer 6-7 maanden. Iets voor jou ? Stuur me een berichtje : marion.van.overveld@gmail.com