Wij zijn een Nederlands gezin dat zich vanaf eind Maart gaat vestigen in Zuid-Spanje (tussen Malaga en Marbella). We hebben een super lief dochtertje van bijna 3 en een TWEELING op komst, eind juni dit jaar.
Daarom zoeken wij een lieve en enthousiaste meid (met ervaring en rijbewijs) die ons wil ondersteunen. Aangezien wij graag met ons Spaans aan de slag willen zoeken wij iemand (bij voorkeur) die Spaans spreekt.
Wij bieden de ‘au pair’ een warm en gezellig huis/gezin, een eigen ruime slaapkamer met TV en badkamer, voor de vrije dagen en uurtjes is het strand vlakbij, en zijn er veel bezienswaardigheden en leuke uitjes in de buurt.
In overleg willen wij buiten kost en inwoning ook een onkostenvergoeding betalen. De periode kunnen we in overleg afspreken. Maar we willen wel het liefst iemand die in mei kan beginnen en t/m september kan blijven.
Wij zijn erg benieuwd naar reacties!
Uiteraard antwoorden we met veel meer uitgebreide informatie en foto’s.
hallo, ik zag net jullie post, en wat jullie bieden klinkt erg goed…
ik ben al een tijdje opzoek naar een gezin in het buitenland maar via au pairbureaus is het vaak toch erg prijzig en is er toch veel onzekerheid.
ik werk op dit moment als gastouder bij een gezin met 3 kinderen ook een meisje van 3 en een tweeling van anderhalf haha en hiervoor bij 2 andere gezinnen met veel plezier gewerkt. ik ben 22 jaar en woon nu in rotterdam, ben al wel een beetje bezig geweest met de spaanse taal, maar spreken doe ik het nog niet. het enige nadeel is dat ik geen rijbewijs heb, ik wil er wel binnenkort aan gaan beginnen maar dan is het nog maar de vraag of ik dat op tijd gehaald heb.
mijn nummer is 0648338666, maar via wereldwijzer kun je me ook contacten mochten jullie nog op zoek zijn.
groetjes ilona
Hallo!
Zoeken jullie nog steeds een au pair? Ik zou deze zomer graag als au pair werken in Spanje. Ik kom uit België en spreek een aardig woordje Spaans.
Indien jullie geïnteresseerd zijn aarzel niet me te contacteren.
Groetjes Lara
Hallo,
Ik ben Lynn en ben 19 jaar.
In Juni studeer ik af als pedagogisch medewerker (SPW3).
Ik heb veel oppas en stage ervaring.
Ik zou heel graag in de zomer naar jullie toe komen!
Helaas spreek ik geen Frans, maar alles is te leren he.
Een rijbewijs heb ik wel.
Ik hoop iets van jullie te horen.
groetjes Lynn
Ik wil dolgraag als au pair aan de slag, jullie klinken mij goed in de oren… hebben jullie misschien wee een au pair nodig nu jullie inmiddels de tweeling er bij hebben?
Zie mijn profiel voor meer informatie.