Hallo,
Voor mijn huidige familie zoek ik een nieuwe Au Pair die het van mij over kan nemen vanaf begin 2014 (precieze data nader overeen te komen) en die kan blijven tot minstens September 2014.
We wonen in Estepona op 15 minuten loopafstand van het strand.
Het betreft een samengesteld gezin : Marjolijne en Daniel. Marjolijne heeft 2 zoons uit een eerder huwelijk (Alejandro 12 en Pablo 6) en Daniel heeft een zoon van 8 (Niko). Samen hebben ze nog een zoontje, Stefano, geboren in Februari 2013. Achter het huis is een gezellig zwembad en voetbalplek, de kinderen spelen daar graag.
Overdag gaan ze naar school van 8 - 4 dus heb je vrije tijd genoeg.
Indien geinteresseerd en met eventuele vragen kun je met mij contact opnemen,
Marion
Hoi Marion,
ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Marlous Hazebroek, 30 jaar.
Ik werk met kinderen tussen de 4 tot 12 jaar, in het verleden ook met kinderen van 0 tot 4 jaar. Helaas ben ik door reorganisatie ontslagen, mijn contract loop tot oktober 2013. ik hou echt van mijn werk en zou graag dit werk blijven doen. Au pair lijkt mij erg goed bij mij passen. Voor ik in de kinderopvang ging werken, werkte ik bij de thuiszorg. Ik hielp gezinnen met dagelijkse bezigheden, o.a. het huishouden.
Ik had wel een vraagje. Heeft de familie bepaalde eisen voor de au pair?
Ik hoor graag van je!
Groetjes Marlous
Hoi Marlous,
De familie zoekt iemand die ervaring heeft en wat ouder is dan de ‘normale’ au pairs (18-21) dus wat dat betreft zullen ze jou qua leeftijd graag hier zien. Als je auto kunt rijden is dat ook een pré. Het belangrijkste is voor hen dat je voor 6-8 maanden minstens komt, of liefst zelfs nog langer. Ik ben zelf nu au pair in deze familie maar ga begin volgend jaar naar Mallorca, dus als je specifieke vragen hebt kan ik die beantwoorden. Het is een heerlijk omgeving hier en als je geen Spaans spreekt is dat geen probleem, iedereen spreekt Engels.
Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met Marjolijne om te zien of het klikt tussen jullie.
<contactinfo verwijderd>
Groetjes,
Marion
Hoi marion,
Bedankt voor je bericht! Het lijkt mij super leuk om daar te werken. Ik ben in bezit van rijbewijs. Ik heb nog een vraagje. Weet jij of ze als eis hebben dat de au pair niet rookt? Anders moet ik maar overwegen om te stoppen met roken
Ik denk niet dat ze daar moeite mee hebben. Moeder rookt af en toe ook (wel buiten natuurlijk).
Hallo Marion en Marlous,
Zijn jullie eruit gekomen?
Ik zie het namelijk ook wel zitten (:
Ik ga met mijn gezin emigreren naar Malaga en ben op zoek naar werk daar.
Zelf hebben wij 3 kinderen 19,11,3
De twee jongste gaan mee.
Als er nog een kans is wil ik mezelf graag aanbevelen.
Zelf ben ik 38 en dus al genoeg ervaring met het moeder zijn.
Graag hoor ik van je.
Mijn email is mirellavdgaag@gmail.com
Groetjes
Mirella
Hoi Mirella,
Ik denk niet dat Au Pair voor jou een geschikte manier is om in inkomen te voorzien.
Een Au Pair is een uitwisseling tussen 2 culturen (of in dit geval het proberen behouden van de Nederlandse taal & cultuur in het buitenland) meestal omdat ouders hun kinderen tweetalig op willen voeden. Je krijgt dus niet betaald, het is geen ‘baan’.
Je bent inwonend en krijgt kost en inwoning en een beetje zakgeld (in Spanje meestal 50 euro per week).
Groetjes,
Marion
Hoi Marion,
Dank je wel voor je reactie (:
En dank je wel voor je uitleg.
Het is in eerste instantie idd bedoeld als extra inkomen.Maar voor mij ook vooral om de taal.
Mijn kinderen gaan het dan ook andersom ervaren en ik dacht dit is dan wel een geschikte manier om het op deze manier te doen.
De ene partij Nederlands en de andere Spaans.
Daarnaast ben ik in Nederland gastouder.
Vandaar mijn reactie.
Het lijkt mij erg leuk om dit voort te zetten in Spanje.
Als er een kansje is wil ik mezelf beschikbaar stellen.
;D
Dank je wel!
Groetjes,
Mirella
Niet meer op zoek. De familie heeft een Au Pair gevonden !
Dan sluit ik het draadje voor je Marion!