Au-pair gezocht op Mallorca

Wij zijn op zoek naar een au-pair om op onze 14 maanden oude zoon te passen. Onze au-pair gaat op 16 december terug naar Nederland, dus vanaf die datum zoeken we iemand.

Als iemand geïnteresseerd is kun je met de oude au-pair spreken om te weten hoe wij als familie zijn. Wel zo leuk en makkelijk.

Je komt bij ons in huis wonen en krijgt een eigen slaapkamer met onsuite badkamer. Wij wonen erg dicht aan het strand en in het dorp Cala d’Or.

Voor meer informatie neem aub contact op.

Hallo Pat, mijn dochter heeft misschien interesse. Ze zou tot de zomervakantie kunnen of is dat te kort?

Hallo Sjaak,

Dat is geen probleem. De au pair die we nu hebben was hier vanaf begin augustus. Hoe oud is uw dochter? Stuur anders even een private message met uw telefoon nummer dan bel ik wel even op.

MVG,
Patrick

Goedenavond,

Ik las jullie berichtje, ik wil vragen of jullie nog opzoek naar een Au pair.

Groetjes, Trudy van den Brink

Hi Trudy,

Ja we zijn nog steeds op zoek. Zal je een privé message sturen.

MVG,
Patrick

Goedenavond Patrick, zijn jullie nog steeds opzoek?
Groetjes Ursula

Hi!

Wanneer vertrekt jullie huidige au pair? Ik heb interesse maar ben vanaf juli / augustus beschikbaar!

Hi Charissa,

Onze au-pair gaat juni/juli weer weg, dus dat zou in principe goed passen. Ik stuur wel even een prive bericht om verder te communiceren.

Groetjes,
Patrick

Geachte meneer Visser,

Omdat ik mijn studie Psychologie helaas niet heb kunnen afronden ben ik op zoek naar een leuk bijbaantje. Een vriendin van mij is ook Au-pair in Spanje en raadde mij dit ontzettend aan!

Ik ben per direct beschikbaar tot en met augustus/september.

Mijn ervaring met kinderen is onder andere:

  • Oppassen bij buren en andere dorpsgenoten.
  • Het geven van voetbaltraining aan de jongste jeugd.
  • Het fluiten van voetbalwedrijden bij de jeugd.

Ik spreek goed Engels en ben in het bezit van een havo diploma.

Verder hoop ik als au-pair een ontzettend leuke tijd te hebben en een goed woordje Spaans te leren.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft kunt u mij bereiken via een privé bericht of een e-mail naar pieterkleinjan8@gmail.com

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Pieter Kleinjan

Hi Pieter,

We hebben al een au-pair nu, maar wensen je veel geluk met je zoektocht.

Mvg,
Patrick

Hallo Patrick,

Ik vroeg me af of jullie nog op zoek zijn naar een au pair voor in de zomer maanden. Van juni/juli tot september.

Met vriendelijke groet,
Samira

Hi Patrick!

Zoeken jullie toevallig nog een Au pair voor eind dit jaar?

Met vriendelijke groet,
Denise Bouwman