Hola, wij zijn op zoek naar een leuke spontane au pair voor de zomer van 2013. Wij zijn een Nederlands gezin die al jaren op Mallorca wonen. De werkzaamheden zijn het oppassen van onze baby alleen in de avond uren ( van 6 t/m 12) overdag ben je gewoon vrij en kun je heerlijk Mallorca gaan verkennen, het gaat op de periode april tot oktober! Wij kijken naar je uit…:vak02:
Hallo roepie,
Ik heb een aantal vragen. Wat verwachten jullie zoal van de au pair? Moet hij/zij aan bepaalde eisen voldoen. Verder is het kost en inwoning + loon? Hoe moet ik dat voor me zien. En dan nog 1 vraag is het een probleem als je maar au pair kan zijn tot oktober?
Mvg sharon
Hallo!
Mijn naam is Lindy, 20 jaar. Deze winter ga ik als Au Pair naar Oostenrijk, dit zal tot eind maart zijn. Daarna zou ik het erg leuk vinden om het zomerseizoen ergens anders door te brengen. Mijn vraag is eigenlijk hetzelfde als mijn voorganger. Is het kost en inwoning vrij? En wat is het au pair-loon bij jullie? Ik hoor het graag!
Groetjes Lindy
Hola!
Ik werk al jaren met kinderen en heb veel oppas ervaring. Ik heb dit jaar mijn diploma aan de Pabo behaald op de Hogeschool Edith Stein. Het lijkt mij erg leuk om in het buitenland te werken en vooral ook op Mallorca zodat ik dit prachtige eiland kan verkennen. Echter heb ik ook enkele vragen over het au pair werk bij jullie, is het kost en inwoning vrij? En o.a. wat het uurloon is. Ik hoop graag meer van jullie te horen.
Met vriendelijke groet,
Annelies
Hallo,
Hebben jullie al iemand gevonden voor in de zomer?
Ik ben vanaf juli beschikbaar.
Kan ik mijn cv sturen?
Groetjes lynn
Hallo,
Ook ik zou graag wat meer informatie verkrijgen. Momentee zit ik in Sydney ook als au pair bij een nl gezin, dit bevalt mij heel erg goed. Het lijkt mij leuk om ook Mallorca te gaan verkennen. Ik hoop wat van jullie te horen, via de mail zou ik jullie wat meer informatie geven.
Met vriendelijke groet,
Marissa
hallo,
zoeken jullie nog iemand voor deze zomer?
u kunt mij altijd een pm bericht sturen !
groetjes,
Didi
Hallo!
Ik ben Hera Normandie en ik ben 17 jaar.
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een au pair zoek voor enkele weekjes, dus ik ben heel erg geïnteresseerd in jouw advertentie.
Indien jullie nog iemand nodig hebben, jullie kunnen me altijd een pm berichtje sturen!
liefs