Aupair gezocht mallorca

Wij ziijn een Nederlands/spaans gezin op Mallorca met 2 jonge jongetjes (3 maanden en 3 jaar) en zoeken vanaf eind augustus 2016 een oppas/aupair.
Vader is nederlands en moeder is Spaanse. Wegens onregelmatige diensten van papa hebben we wat hulp nodig bij de dagelijkse bezigheden van de kinderzorg. Wij denken aan iemand die minimaal 3 maanden beschikbaar. Belangrijk is dat je nederlands spreekt met de kinderen. Naar school en crech brengen, eten geven en ze vermaken als we niet thuis zijn is wat we van je verwachten. Eventueel wat licht huishoudelijk werk ( schoonmaken hoeft niet, daar hebben we iemand voor) zoals speelgoed opruimen etc. Bij gebleken interesse sturen we je graag meer info.
groeten vanuit Mallorca
Ron

Beste Ron,
Ik ben Isabel, 17 jaar. Ik ben op zoek naar een baan als au pair/oppas in het buitenland voor in mijn tussenjaar! Ik doe namelijk dit schooljaar examen Havo. Na mijn tussenjaar ga ik de studie Aviation in Amsterdam volgen.
In Nederland pas ik regelmatig op en dat vind ik super leuk om te doen. Ook ga ik al 12 jaar met heel veel plezier naar Mallorca op vakantie (aanstaande Juli ook!). De combinatie van Mallorca en oppassen lijkt mij een super baan!
Mocht u nog iemand zoeken, hoor ik graag van u voor wat meer informatie!

Goedeavond Ron, na het lezen van de advertentie ben ik heel enthousiast. Hebben jullie al iemand aangenomen? Zoniet dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Ursula Christiaans

Hoi Ron,

Ik ben Valérie, 26 jaar en woon in België. Ik heb vol van interesse je bericht gelezen op de website van wereldwijzer en besloot om meteen te reageren om meer informatie te vragen rond de au pair die je zoekt. Sinds 7 jaar babysit ik regelmatig bij verschillende gezinnen. Momenteel werk ik in een CKG waar ik werk met kinderen tot 3 jaar. Tevens spring ik geregeld in bij de leefgroep met kinderen van 0 tot 12 jaar. Ik heb dus al veel ervaring met kinderen van verschillende leeftijden. Eind juni loopt mijn contract ten einde en ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in een nieuwe omgeving. Ik hoop stiekem dat jullie nog geen au pair gevonden hebben en me zullen contacteren om elkaar beter te leren kennen.

Ik kijk alvast uit naar je antwoord!

Groetjes uit België,
Valérie Carremans

Goedenavond Ron en familie!

Ik ben Sarah-Manon Blok, 18 jaar en geinteresseerd!

Ben helaas gestopt met de opleiding AV-Productie door een tekort aan interesse, bleek helaas niks voor mij te zijn. Maar nu kan ik wel enthousiast naar iets nieuws zoeken! Ik heb ervaring met het verzorgen/oppassen en vermaken van jonge kids, ook nooit moeite mee gehad ( De kids hopelijk ook niet :wink: ). Lijkt me heel vet om te zien hoe het dagelijks leven eraantoe gaat in Mallorca en misschien zelfs een beetje Spaans mee te pikken!

Hoop snel van jullie te horen!

mvg,

Sarah-Manon.

Hallo Valerie,

Ben je nog steeds op zoek naar een uitdaging op Mallorca?

Mvrgr
Patrick

Hoi Patrick,

Momenteel ben ik niet meer op zoek naar een uitdaging in Mallorca.

Groetjes,
Valérie

goedenavond !
u bericht spreekt me erg aan !
nu is de vraag heeft u al iemand gevonden of nog niet ?
met vriendelijke groet

Beste Charmaine,

We hebben momenteel al iemand gevonden en zij blijft tot minimaal einde december bij ons. Als we daarna weer zoeken dan laten we dat hier natuurlijk ook weten.

Met vriendelijke groet,
Patrick

Aah super bedankt voor u antwoord !!

Beste Charmaine,

Ben je nog steeds op zoek. Onze au-pair gaat 16 december terug naar NL en dan willen we graag een plaatsvervanger hebben. Ik zal je ook even een emailtje sturen, want misschien reageer je daar sneller op.

MVG,
Patrick