Au pair aangebode, per direct beschikbaar.

Hallo lieve families,

Ik ben een jonge dame van 20jr woon in nederland.

Heeft u iemand nodig als au pair of kent u iemand? dan hoor ik het graag
voor meer informatie kunt u mij een mail sturen.

Ik ben per direct beschikbaar!

Met vriendelijke groete,

Beste Dame,

heb je nog bepaalde plaatsen waar je wilt werken.
Wij wonen in Dronten vlakbij Walibi en zijn op zoek naar een au pair voor onze kinderen.
Voor hoe lang zou je willen werken en wat voor vergoeding vraag je.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes Sabina

Mischien lijkt het je leuk om op Mallorca te gaan werken .
Het gaat om Diyae van 2 jaar en voor een periode van 6 maanden.
Het liefst zo snel mogelijk.Vanaf dit weekend

Heb je interesse kun je me mailen
M, vr, gr.

Marcel Breukers

Hallo sabina, zou u mijn prive bericht willen beantwoorden?

__

Hallo marcel, mallorca is mij wat te ver vanwege 't treinreizen. (Mijn vevoersmiddel) succes met verder zoeken!

__

Hallo mensen, ik ben nog steeds beschikbaar stuur me gerust een bericht voor verdere informatie en vragen.

Hallo Marcel,
Zoeken jullie nog een Aupair ?
Ik zou vanaf November kunnen komen.
Graag contact ; marion.van.overveld@gmail.com

Heb je zin in een mooi avontuur in het buitenland, ben je sociaal en hou je van jonge kinderen?

Dan zouden we het heel leuk vinden als je bij ons gezin zou willen komen werken. Je mag in ons huis komen wonen midden tussen de Alpen. En we hebben Nederlandse en Franse medewerkers in dienst waarmee je leuke dingen kunt gaan doen.

Wij zijn een jong gezin. Jasper en ikzelf werken als beheerders op een camping in Frankrijk. In juli en augustus hebben wij het erg druk op ons werk met onze gasten. Mocht je ook september willen blijven dan vinden wij dit heel erg leuk.
Mads is een vrolijke gezellige jongen die houdt van buiten zijn. Hij vindt het verder leuk om dingen te ontdekken en vindt het leuk om met je te spelen.

De zorg voor Mads staat centraal, daarnaast zullen we je vragen om wat licht huishoudelijk werk van ons over te nemen. Alles in goed overleg natuurlijk.
Ook zouden we het fijn vinden als je één keer per dag onze lieve hond Loekie uit zou willen laten! We vinden het belangrijker dat je initiatief toont, dan dat je ruime ervaring met kinderen hebt. De ervaring is natuurlijk wel fijn!

We horen graag van je!!
groeten, Jasper & Nathalie