Wij zijn op zoek naar een au-pair om op te passen op ons zoontje (Max) van 9 maanden. We zoeken iemand voor een aantal (3 of meer) maanden en het werk is ons zoontje naar de creche brengen, hem eten geven, luiers verwisselen en naar bed brengen. Er zal ook wat klein schoonmaak werk zijn, zoals speelgoed opruimen, beddegoed en kleertjes wassen, maar niet het huis schoonmaken want daar hebben we al iemand voor. We verwachten dat er Engels en Nederlands met Max gesproken wordt en verder zal het mogelijk zijn om een beetje Spaans op te pakken, want dat spreken we beiden. Ik ben Nederlander en mijn vrouw is van Israel, dus de voertaal in huis is Engels.
Wij wonen in het centrum van Cala d’Or en ongeveer 100 meter van het strand, dus in de vrije uren is er genoeg te doen. Eventuele gegadigden moeten goede referenties hebben en kunnen aantonen dat ze met kinderen kunnen omgaan.
We bieden kost en inwoning en €250 zakgeld per maand voor 3-4 uur per dag, 6 dagen in de week. Mochten er meer uren bijkomen dan passen we het zakgeld aan.
Enkele weken geleden had ik gereageerd op een bericht voor au pair in Mallorca. Jij hebt me toen de vraag gesteld of ik nog steeds op zoek was naar een uitdaging. Op dat moment was dat niet zo maar wegens bepaalde omstandigheden heb ik beslist om opnieuw op zoek te gaan naar een leuke uitdaging en ervaring in het buitenland als au pair.
Mocht je nog steeds op zoek zijn naar een au pair dan mag je me steeds contacteren. Ik hoop alvast snel van je te horen!
We hebben al een au-pair aangenomen voor een aantal maanden, maar zij gaat wel weer naar school in September. We weten nog niet precies hoe lang ze gaat blijven (waarschijnlijk tot de Kerst), dus als we weer iemand zoeken neem ik wel contact op.