Aupair gezocht in Madrid, Las Rozas

Hoi, wij zijn op zoek naar een aupair vanaf zo snel mogelijk tot ongeveer juni/juli 2018 Wij zijn een spaans-nederlands gezin. Ikzelf was ooit ook aupair in Madrid en woon hier nu alweer 18 jaar.
Wij hebben 2 kinderen van 8 en bijna 11 jaar. Zij gaan naar een tweetalige spaans engelse school en ze spreken ook nederlands.
Wij wonen in de plaats Las Rozas, vlakbij Madrid, in een ruim huis met zwembad. We hebben een eigen slaapkamer en badkamer voor de aupair.
Het gaat vooral om het helpen met de kinderen met naar school brengen, huiswerk, oppassen, etc.
Ik hoor het heel graag mocht iemand interesse hebben. Mechteld

Beste
ik ben Maïté (19j) uit Vlaanderen. Ik kan me helaas geen gans jaar vrijmaken omdat ik nog studeer (voor leerkracht basisonderwijs).
Uw aanbod spreekt me echter wel aan, en ik zou u wel voor een maand uit de nood kunnen helpen (tot er zich een au-pair aanbiedt die het ganse jaar kan blijven).
Ik ben meteen beschikbaar en ik kan blijven tot midden oktober 2017.
Laat u aub weten of u geïnteresseerd bent?
vriendelijke groeten
Maïté

hallo,

Mijn naam is Rebecca Scheltens en ik ben 20 jaar. Ik ben net klaar met mijn opleiding en heb op dit moment nog geen werk of andere opleiding. Het lijkt me leuk om een tijdje als aupair te werken in het buitenland. Ik kan goed met kinderen overweg en wil graag wat meer van de wereld zien. Ook vind ik Spanje een heel mooi land. Ik ben dus meteen beschikbaar en zou ook de hele periode kunnen blijven. Verder ben ik een aardige en spontaan iemand die krijg de handen uit de mouwen steekt

vriendelijk groet,

Rebecca Scheltens

Hallo Mechteld,

deze advertentie spreekt mij heel erg aan, ik ben van plan om volgend jaar te studeren, dus ik ben per direct tot juni/juli beschikbaar. Ik ben heel geduldig met kinderen en ik zou graag wat ervaring op willen doen in het buitenland.

Met vriendelijk groeten,
Victoria Kunaseelan (20jr)

Hoi Victoria,
Dank je voor je reactie en sorry voor mijn trage reactie.
Ik stuur jehierbij mijn mail zodat het wat makkelijker is om elkaar te spreken: mechteldvanheuven@gmail.com
Ik hoor graag van je.
Groeten uit Madrid
Mechteld