Nederlanders of Belgen rond Malaga?

Dergelijke kleine kinderen spreken na 4 weken op een gewone school al vaak prima spaans. Gewoon naar een gewone school sturen dus.

Hallo. Ik woon in Marbella en u kunt de “nederlandse club” bezoeken als u wilt Belgische en Nederlandse mensen in dit gebied kennen leren: www.nederlandseclub.nl.

Groeten.

Jan.

Hallo Gipetto, weet niet of het nog van toepassing is maar toch kort antwoord op je vraag. Als jullie het je kunnen veroorloven zou ik zeker kiezen voor een Internationale School. Je weet nooit wat de toekomst brengt en wanneer jullie (of zij als ze groter zijn) ooit jaar terug willen keren naar Nederland of een ander land hebben ze een veel betere basis. Persoonlijk goede ervaringen met Benalmadena International College (Nueva Torrequebrada). Mijn zoontje heeft daar twee jaar op gezeten en kon bij terugkeer in Nederland een klas op de basisschool overslaan. Nu tweetalig VWO en engels geen probleem. Nog vragen? Stuur maar PB.

hallo ik kom 132 nov kijken of ik iets vind om te huren op lange termijn

hallo ik ga ook vertrekken maar ik heb me voorgenomen eerst drie maand te testen of ik me er kan aarden ik ben in belgie werkloos en heb vernemen dat je in spanje nog 3 maand stempel geld kun ontvangen vanuit belgie

• Updated - - -

hallo ik zoek werk

Hoi Tessa,

Op dit moment lees ik je bericht van een aantal jaren geleden. Mijn vraag is: woon je nog in Marbella? Ik woon namelijk sinds twee weken in San Pedro. Ik ben Mélanie 25 jaar en ben op zoek naar leuke contacten om eens iets te ondernemen. Als je het leuk vindt om met me in contact te komen mag je me altijd mailen: melaniedejong1@hotmail.com. Ik hoor graag van je!

Groetjes Mélanie

Hoi Tessa,

Op dit moment lees ik je bericht van een aantal jaren geleden. Mijn vraag is: woon je nog in Marbella? Ik woon namelijk sinds twee weken in San Pedro. Ik ben Mélanie 25 jaar en ben op zoek naar leuke contacten om eens iets te ondernemen. Als je het leuk vindt om met me in contact te komen mag je me altijd mailen: melaniedejong1@hotmail.com. Ik hoor graag van je!

Groetjes Mélanie

hey hallo ook ik ben van plan om iets te huren in de buurt van malaga ik zoek iemand om een huis te delen messchien iets voor u

hey max ik ben ook een belg die van plan is om naar of in de buurt van malaga een huis te huren en werk te zoeken
ik ga eerst drie maand huren om te zien dat ik me kan aarden en werk kan vinden meschien zou het fijn zijn om kennis met je te maken zodat je me wat uitleg kan geven over leven en wonen daar groetjes rene

hey hallo iik wil naar malga komen wonen en ik zoek werk natuurlijk ik heb meer dan 20jaar ervaring in de horeca graag hoor ik iets van u groetjes rene

1 april (geen grap :wink: ) een vrijdag middag borrel in de haven in Marbella

Halo allemaal. Ik ben Miriam (29) en woon sinds februari met mijn vriend in het centrum van MĂĄlaga. We hebben het echt enorm naar ons zin hier maar het lijkt mij super leuk om andere Nederlanders te leren kennen! Iemand die het leuk lijkt een keer wat te gaan drinken??