Nederlanders of Belgen rond Malaga?

Bij deze wil ik graag een zeer belangrijke oproep doen aan alle Nederlanders en Belgen die in de omgeving van Malaga wonen. Sinds afgelopen vrijdag is Mary-Anne Goossens uit Stramproy (Nl) vermist. Ze is het laatst gezien in Nerja waar ze verbleef in hotel Bajamar. Daar heeft ze ingecheckt en voor 4 nachten betaald. Helaas is het bed 4 nachten onbeslapen geweest. Haar koffer en persoonlijke bezittingen stonden onaangeroerd op haar kamer.
WE MAKEN ONS GROTE ZORGEN!
Onze vraag aan jullie is: Willen jullie dit verhaal verspreiden in en rond Nerja/Malaga? Bijgevoegd vind u een foto van Mary-Anne.
Via facebook is meer informatie te vinden over deze kwestie. Zoek op jantje korten (de dochter van Mary-Anne)! Neem dit bericht alsjeblieft serieus. Dit moet in de Spaanse media terecht komen!
Hartelijk dank,
Michael Jacobs

Hallo! ik weet dat deze thread al heel oud is, maar ik ben op zoek naar Belgen of Nederlanders in de buurt van Malaga, en toen ik daaarnaar zocht op Google, kwam ik op deze forum terecht.
Ik zie dat er enkele heel goede berichten in geplaatst werden

Als er iemand op zoek is naar werk, emailtjes beantwoorden en telefoontjes opnemen van een leuke website ivm vakantiehuisjes, neem dan zeker contact op met mij

enige vereiste: Nederlands, Frans, Engels en Duits kunnen en het leuk vinden om achter de computer te zitten

hopelijk kom ik via deze site in contact met de gechikte persoon.

Groetjes

HélÚne :zon02:

Beste helene,
Ik ben erg geinteresseerd, ik spreek engels, duits, nederlands en een beetje spaans. Mijn spaans begint aardig goed te worden.
Ik spreek alleen geen frans. Dat is dan wel jammer.
Zijn er nog meer banen rond malaga, waar ze nederlands taalig nodig hebben?

1 like

.

Hoi,

Ik ben Tessa 24 jaar en woon sinds kort met mijn Spaanse verloofde in Marbella, het lijkt me leuk om met Nederlanders of Belgen die hier in de omgeving wonen in contact te komen.

Groetjes Tessa

Kijk eens hier http://www.nederlandseclub.nl/

of kom eens lang bij cafe de beurs
daar komen altijd veel Nederlanders, en is een goed startpunt om Marbella te verkennen.

Hallo allemaal, mijn vriend (30)en ik (28) gaan in februari naar Torremolinos verhuizen. Erg spannend! Het lijkt ons leuk om met nederlanders/belgen in contact te komen om wat gezelligs te doen! shakire20@hotmail.com
Saludos

Wie is er nog op zoek naar een stageplek in Marbella? Neem gerust contact met me op!
Betreft restaurant werkzaamheden.

Hallo An,
sinds einig tijd mij man en ik willen graag naar Malaga verhuizen, net heb ik uw bericht gelezen en ik begrijp dat jullie in de instructie isolatie werken. mij man die werkt hier in NL bij een isolatie bedrijf en hij vroeg zich of hij een baan op dit gebied kan vinden. ik zal heel dankbaar zijn als u op mijn bericht zou reageren.
Alvast bedankt.
Ruma

.

30% van de mensen in de regio zijn werkloos, een baan vinden wordt dan als buitenlander erg moeilijk. Stimulatie vanuit de overheid om buitenlanders te laten intregreren is hier niet echt sprake van. Je zal alles zelf moeten doen.

Misschien een idee om zelf een isolatie bedrijfje te beginnen. er zijn genoeg buitenlanders met slechte spaanse huizen, die hebben het momenteel nogal koud.

1 like

Beste HélÚne,

staat die vacature nog open?

groet Bert

Hallo HélÚne,
Ik ben op zoek naar werk, ik spreek aardig Frans, Arabisch en redelijke Spaans. Kan ik misschien toch in Malaga iets kunnen vinden???
dank u.

Hallo allemaal!

Sinds 2 weken geleden zijn mijn vriend en ik naar Torremolinos verhuisd. Het is hier echt heerlijk!
We zouden het erg leuk vinden om andere nederlanders/belgen te ontmoeten om gezellig wat te drinken, verhalen uit te delen, poker avondjes enz. Wij zijn zelf 28 en 31 jaar. We hebben al een beetje rond gekeken maar er zijn vaak voor wat oudere mensen

Saludos!!!

1 like

in het euro cafe komt toch iedereen wel samen?

Hallo Helene,

Ik ben Belg en woon rond Malaga , ben op zoek naar werk hier. Ben jij nog steeds op zoek naar iemand?

1 like

hi judith ,

lees het boekje ‘‘wonen en kopen in Spanje’’
dan is alles wel duidelijk wat je wel en niet moet doen ,
groeten Ed

1 like

Goede middag allemaal,

IK ben er mee bezig om te gaan emigreren naar de regio rond Benalmadena en Torremolinos.

Nu vraag ik mij af of een van u ervaring heeft met scholen in die regio.
IK heb 3 dochters van 3,5 en 7 en die wil ik graag op een goede school zette.
Het probleem is dat mijn dochters geen spaans praten.

Internationale prive scholen zijn aan de prijzige kant maar dan wordt er wel les gegeven in het engels.
Heeft een van u hier misschien ervaring mee en wat heeft u nog voor tips voor mij.

Alvast bedankt.

Maarten Glaser

Hallo allemaal,

Ik ben Dirk en samen met mijn vriendin Pascale heb ik een appartementje gekocht in Benalmádena. Ik ben op zoek naar iemand in deze regio die voor mij m’n tv-aansluiting zou kunnen regelen. Ik had gedacht om een abonnement op TV Vlaanderen te nemen. Er hangen 2 schotelantennes aan het appartement dat we gekocht hebben. Is er iemand onder jullie die iemand kent daar in de streek die dit voor mij zou kunnen in orde brengen ?

Alvast bedankt,
Groeten,
Dirk