Nederlanders in Puebla / Cholula

Hoi hoi,

Nu 2 weken in Cholula / Puebla en nieuwsgierig of er hier ook andere nederlanders / belgen wonen om af en toe eens wat te drinken kletsen eten.

Ik Nederlander, 40 jaar, samenwonend met een mexicaanse in Cholula hoewel met plannen om naar Puebla te verhuizen.

Al 10 jaar buiten Nederland maar blijft toch leuk om af en toe eens lekker Nederlands te kletsen.

Oef mexico, het niveau druipt er weer vanaf.
Wat een hoogstandje je bijdrage hier, gewoonweg indrukwekkend.

Mexico1974, ik begrijp niet wat je hier doet. Wiecher vraagt om iets en jij komt met een antwoord over blijkbaar een eerdere post van Wiecher wat totaal niets te maken heeft met deze vraag. Ga ergens op een jongerenforum jezelf belachelijk te maken. Bovendien als er iemand is die wat over Mexico kan zeggen, dan ben jij dat in elk geval niet gezien je eerste post waar weinig van klopt. Maar goed, die discussie ben je toen ook niet aangegaan, dus ik vermoed dat je hier alleen bent om te lopen trollen.

Beste Mexico1974,

dit forum is bedoeld om reizigers en liefhebbers van Mexico te voorzien van informatie en dichter bij mekaar te brengen. Een discussie juicht men vanuit Wereldwijzer dan ook toe, mits het vriendelijk blijft.

Ik ga er voor het gemak maar alvast vanuit dat een eventuele volgende bijdrage van jou een vriendelijkere toon heeft dan het stukje uit de quote.

Laten we nu maar weer “on-topic” gaan en het over Mexico hebben.

Roberts, je hebt gelijk…

Ednet, wat bedoel je precies met " waar niets van klopt"…

Hoi wiecher,

ik ben net weer weg uit Puebla, woon nu in Nederland. mijn vriendin is (ook) een Poblana en komt nu naar Nederland om te studeren (ze heeft een beurs gekregen van Conacyt :D). maar daarna vertrekken we waarschijnlijk naar Mexico voor onbepaalde tijd omdat dit een voorwaarde is van het contract (ze moet na de studie een tijd in MX werken, logisch op zich). lijkt me leuk om contact te houden en eens te praten over het leven daar). succes iig met het opzetten van je bedrijf!

saludos!

Hoi HOI,

laat je mail maar achter in een priveberichtje als je wilt.
Altijd leuk om in contact te zijn.

groetjes wiecher

hoi wiecher1969
hier nog een nl. die in puebla woont (3 jaar) en vaak in cholula te vinden is. een heel mooi dorp trouwens.

gr.
Ron