Werken in Puebla

Hallo.
Leuke website dit, heel veel informatie die ik kan gebruiken. Maar het is ook wel erg veel hoor! Kweet gewoon niet meer waar ik moet kijken, haha. Ik heb een serieuze vraag, en hopelijk krijg ik een groot antwoord op terug.

Ik zou heel graag naar Mexico willen verhuizen en daar gaan werken. Maar specifiek in Puebla, omdat mijn vriendin daar woont. Het is de bedoeling dat ik daar een baan wil vinden en dat ik met haar ga samenwonen. Mijn vraag nu is, is dat ik heel graag van andere mensen zou willen horen hoe hun ervaring is/was en wat de preciese procedure is/was. Het is echt een droom voor mij nu om daar naar toe te gaan. Ik ben 22 jaar en net afgestudeerd aan ROC, als medekaderfunctionaris Reizen en Toerisme. Heb ook een mooie CV, met veel ervaring in de Engelse en Duitse taal, en veel gereisd en gewoont in mijn leven in het buitenland, plus een geweldige stage in Amerika gelopen. PLEASE, kan iemand mij helpen, het is allemaal zoveel informatie!!! Bijvoorbaad dank!!!

Als je duits goed is, is dat heel erg mooi meegenomen voor bijvoorbeeld te werken in Volkswagen Puebla. Het is erg belangrijk om Spaans te praten, verstaan en te begrijpen. Echt focus je hier op, ik zit hier nu 1 jaar en begin pas goed spaans te leren en het is voor mij gigantisch moeilijk om werk te vinden zonder Duits of Spaans.

Neem ook wat geld van sparen mee (een kruiwagentje) anders red je het niet en denk niet dat alles hier goedkoop lijkt in het begin want zodra je kruigwagen op is. Word het duur en moeilijk. Wens je verder veel succes.

Hoop dat er mee mensen kunnen reageren op deze toppic want ben nog steeds op zoek naar werk. Heb al wel goed contact weten te vinden met anderen hier in Puebla :wink: