Ik ben benieuwd of er meisjes/vrouwen zijn die in Yalova wonen of ergens daar in de buurt?
Ik zelf ben in Yalova getrouwd en heb de eerste paar maanden van mijn huwelijk daar gewoond…maar in de tussentijd 3 keer verhuisd en momenteel woonachtig in Istanbul. We hebben nu de intentie om weer terug te keren naar Yalova insaAllah.
Klopt, maar wij, die hier wonen, zijn allang geen toeristen meer natuurlijk
Het mooie van Yalova is juist dat het er uit ziet als een toeristische plek…maar geen buitenlandse toeristen (behalve arabieren) het kennen…lekker rustig dus en lekker aan zee…maar zonder de toeristen…
Ik woon vanaf begin 2010 in Yalova samen met mijn man. Ook wij zijn in Yalova getrouwd in 2007. Na 3 jaar in NL gewoond te hebben samen met mijn echtgenoot, hebben we begin dit jaar besloten terug te gaan naar de plaats waar hij vandaan komt. Yalova dus.
Vooralsnog heb ik hier nog maar 1 nederlander ontmoet die hier werkt maar niet woont. Het zou leuk zijn in contact te komen met andere Nederlanders.
maar zat even te spieken bij je berichtjes…en las dat je dus weg gaat weer uit yalova? dat is wel jammer…
Ik ken nog een vrouw die woont in yalova…althans ze woonde er…had haar toen ook via dit forum aangesproken…maar zij zouden geloof ik weer terug gaan naar nederland als ik het goed heb.
nooit verwacht dat ik op dit forum mensen uit yalova zou ontmoeten… Vroeger hadden wij een appartement in aydin 4 site. Weet niet of het bij iemand van jullie bekend is? Helaas bestaat het niet meer door de aardbeving.
Hoe is het nu in yalova? Laatste keer dat ik er geweest ben is ongeveer 9 jaar geleden… Ik ga zeker nog een keer terug maar ben ook benieuwd hoeveel yalova is veranderd na de aardbeving…
moet je even kijken naar foto’s online
het schijnt heel erg veranderd te zijn…ik weet niet hoe het er eerst uitzag (voor de aardbeving…)
het is wel heel druk geworden…
Ik ben Turks/Nederlands woon in NL maar breng m’n vakantie altijd in Yalova door, we hebben daar een vakantiehuis. Ben dus wel ieder jaar een paar keer daar.
Fijn om te lezen dat er NL’ers daar wonen. Als het aan mij lag ging ik voorgoed terug naar Turkije/Yalova. Ben een beetje jaloers op je… :crybaby: Of ik moet een baan vinden in Turkije, dan vlieg ik er gelijk naartoe, dus wie weet…
Hallo
dit is al een oud onderwerp, maar kwam het tegen toen ik op zoek was naar Nederlanders in Yalova. Wij wonen momenteel al 10 jaar ergens anders in Turkije, maar denken erover begin komend jaar naar Yalova te verhuizen en ben op zoek naar andere Nederlanders (hoewel we daar al vaak zijn geweest en er nog nooit 1 tegen zijn gekomen). Diane, woon je er nog? En Gülay? En anderen misschien?
Groeten
Ik woon niet in Yalova maar in karamürsel. Maar dat is heel dichtbij
Er zijn behoorlijk veel buitenlanders in yalova…veel arabieren enzo…dit is ook de reden waarom yalova ontiegelijk duur is geworden. Weet niet of je daar van op de hoogte ben maar denk deel het even mee
het is echt te vergelijken met Istanbul. De huren zijn heel hoog enzo.
Ik heb ook nog geen andere nederlanders hier bij mij in de buurt (yalova, izmit etc) leren kennen om eerlijk te zijn.
Ben je nederlands of turks nederlands?
Waar woon je momenteel?