![]()
Wij zoeken Nederlands personeel voor ons Nederlandse restaurant in Bognor Regis, aan de Engelse Zuidkust.
Wij hebben vanaf mei 2006 plaats voor part-time personeel.( ongeveer 25 a 35 uur per week)
Voor meer informatie mail ons via onze website: www.littleholland.co.uk.
Wil je dus Engeland leren kennen? Werken in de Horeca?
Laat dan iets van je horen!
:NETHERLAN
Nog even voor de goede orde⦠het is geen seizoenwerk, het is werken in een klein familiebedrijf, in een klein stadje wat centraal ligt tussen Brighton en Southampton.
Wie durft de stap te doen??
Hoe zit het met het toerisme in deze streek, als ik vragen mag?
Er komen hier vanaf maart tot en met oktober heel erg veel toeristen naar deze omgeving, die heel wat te bieden heeft voor iedereenā¦
strand, geschiedenis en een prachtige natuur!!
En over strand gesproken, ons restaurant ligt 3 minuten lopen van het strand!!
Misschien dat jullie wat meer informatie kunnen strekken voor de mensen hier bijv:
Salaris
Woonruimte
Functies
etc
ik ben wel geintereseerd, maar wil wel meer info hebben, over salaris woonruimte etc. Ik spreek engels, nederlands, duits en spaansā¦
stuur ff mailtje naar me als dat luktā¦
het lijkt mij wel wat! Alleen ben ik pas beschikbaar vanaf eind juniā¦
Ik heb afgelopen zomer 2 maanden in Griekenland in de horeca gewerkt en daarvoor nog gewerkt in een conferentieoord in Nederland.
Als ik iets voor jullie kan betekenen dan hoor ik het wel!!
groetjes Annelies
Zoals Kai al had gemeld zou het wel handig zijn als jullie ons daar even over konden vertellen.
Het staat niet op jullie site.
voor meer informatie kan je een e mail met cv naar ons sturen via de site, of een e mail met al je vragen!
uw kunt het hier ook op zetten zou wel zo handig zijn.
het bespaard u en ons ook wat gemail en dan weet iedereen ook waar ze aan toe zijn.
Het zou makkelijker zijn als je eerst wat verteld, dan kunnen mensen bepalen of het de moeite waard is om een CV te sturen ![]()
onze wensen:
*Nederlandse man/vrouw voor bediening en licht keukenwerk
*part time job (25 a 30 uur)
*Geen seizoenswerk, minimaal 1 jaar met een proeftijd van 2 maanden
*eventueel kost en inwoning mogenlijk
*salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring
*beschikbaar vanaf mei/juni 2006
*liefst met enige ervaring
kortom een gezellig, flexibel persoon die van aanpakken weet.(geen 9 tot 5 mentaliteit dus!)
voor meer info mail mij via mijn website www.littleholland.co.uk
dankjewel ![]()
o dan trek ik mijn net opgestuurde cv terug⦠in het geval je iemand zoeken voor een heel jaar
Ja dat lijkt me wel erg leuk⦠Maar alleen part-time? Ik wil volgend jaar een jaar aan het werk in Engeland, liefst in Devon dus dit komt goed uit, maar wel full-time. Hebben jullie niets full-time?
Groetjes, Anneloes
Hallo Ik wil dat wel doen maar ben een Belg. Heb vorig jaar 4 maanden in Spanje gezeten en ben weer werk aan het zoeken. Eigenlijk voor altijd. Ik moet naat niets kijken. Kan zo vertrekken. Ik heb in de horeca gestaan. Achter de bar en keuken ook Engelse keuken dan wel. Maar kan ook nederlandse keuken. Laat mij maar weten of jullie geinteresserd zijn. En als jullie nog iets willen weten laat het ook maar horen. Ben 25 jaar deze zomer 26 jaar. En mijn naam is Sarah Groetjes
In de door mij geschreven oproep hier staat een datum, die *niet *meer klopt (beschikbaar vanaf mei/juni 2006) , we hebben nu meer zekerheid over de vertrekkende medewerker de vacature komt vrij op 1 augustus 2006, Mijn excuses voor de eventuele onstaane verwarring.
De periode kan voor mij geen kwaad wanneer. Ik ben natuurlijk 1 van de. Maar laat me maar weten of jullie in mij geinteresserd zijn.
Groetjes Sarah
Dat is serieus veel gunstiger! Maar ik ben het eens met SarahJ ![]()
Ik ben zeer geinteresseerd. Omdat ik graag naar Engeland wil verhuizen ben ik op zoek naar werk. Ik werk nu in de catering. Zou evt. vanaf 1 Augustus beschikbaar kunnen zijn.