:yes: Wij zijn nog steeds op zoek naar een Nederlander (m/v) die graag in Zuid Engeland wil werken in ons Nederlands restaurant, voor informatie zie vorige berichten of stuur ons even een mailtje.:NETHERLAN
Ik heb op jullie site gekeken maar geen e-mail adres gevonden! Ook heb ik geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen…
Ik wil vanaf september/oktober 2010 naar engeland verhuizen en ben heel erg geïnteresseerd in een baan als serveerster in jullie restaurant! Ik ben 18 jaar en heb 2,5 jaar ervaring als serveerster in een Grieks restaurant. Ik ben spontaan en heel gemotiveerd!
Kan iemand me een mailadres geven zodat ik alsnog kan reageren? Een live-in overeenkomst zou voor mij het beste uitkomen omdat het zoeken naar een appartement vanaf hier moeizaam verloopt, maar vanuit Engeland kan ik eventueel ook meteen beginnen met zoeken!
Als er nog een positie open is vanaf September/Oktober, mail dan alsjeblieft naar [EMAIL=“elisemaasakkers@gmail.com”]elisemaasakkers@gmail.com.
Ik heb little holland in google ingeklopt en dan krijg ik wel een telefoonnummer: 00441243 865 907
Misschien verstandig om eens te bellen, aangezien dit topic toch al best oud is.
Goededag.
Ik ben Monique en 23 jaar.
Ik heb een vriend in Andover en zou heel graag willen verhuizen naar Engeland.
Heb je misschien een baan in de buurt daar of een idee?
plz stuur me een berichtje…
Alvast bedankt