Vakantiewerk Engeland Horeca Gezocht!

:smiley: [FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]

Ik ben een meisje van 19 jaar en wil komende zomer in (zuid-) Engeland in de horeca werken. Heeft iemand tips en/of informatie voor mij daarover…??

Dank je,
Groetjes,
Annemiek

Werk in Engeland kan bij ons geregeld worden. Als je minimaal 1 week een cursus Engels volgt en je spreekt het Engels redelijk kunnen wij jou een hotelbaan garanderen. Je kunt terecht in de buurt van Eastbourne, London of Salisbury. Raadpleeg www.adelante.nl voor de prijzen en voorwaarden. Ook de salarissen staan aangegeven.
Succes ermee en misschien mogen wij jou begroeten als deelnemer!

Ik beheers Engels, heb interesse in een Engels cursus en ik zoek tijdelijk werk in Engeland. Uit uw bericht heb ik opgemaakt dat u dit kunt verzorgen. Mag ik uw contactgegevens hebben?

mvg,
Bas

Hoi Bas,
Slecht nieuws: de persoon die de tekst waarop jij reageerde plaatste is zo te zien geen lid meer van wereldwijzer, hij zal dus niet meer reageren op jouw bericht.

Ik weet niet of je specifiek naar Engeland wilt of dat ook Schotland in aanmerking komt? Ik kan me herinneren dat ene “leofortwilliam” in april vorig jaar mensen zocht voor een hotel in Fort William. Wellicht kunnen ze in het hoogseizoen nog steeds tijdelijk werk bieden?

Je kan altijd kijken op https://www.jobcentre.co.uk, dit is de site van zeg maar het Engelse UWV (of hoe dat ook heet nu in Nederland) Je kunt hier zoeken op werk in verschillende delen van Engeland. Houd er wel rekening mee dat je voor een gesprek hier in Engeland aanwezig moet zijn en ze zullen vragen naar een UK woonadres en eventueel een bankrekening. Heel veel banen in de horeca worden niet online geplaatst maar gaan via een advertentie op de ramen van het restaurant/ hotel/ winkel etc. Dus het kan de moeite waard zijn om een paar dagen in een jeugdherberg (hostel) te logeren en gewoon eens te kijken waar er werk is. Zorg dat je een CV bij je hebt die is aangepast aan de Engelse markt, deze verschilt namelijk van een Nederlandse CV. Succes!