Gezocht vakantiebaan in Engeland!

hey ,
ik ben sylvie depoortere uit belgie . voor komende zomer zou ik graag een vakantiejob doen in het buitenland en daarom had ik gedacht aan Engeland . Mijn probleem is nu dat er bijna geen organisaties zijn die jongeren van 16 een job aanbieden in engeland . <_< ik zou graag in de horeca werken , maar alle anderen zijn ook goed , van fruitpluk tot boerderijwerk.
Moest iemand dus een organisatie kennen die jongeren zoals ik aan een job kunnen helpen , laat het me dan a.u.b. weten . Vergeet wel niet dat ik nog maar 16 ben .

Alvast bedankt
vele groetjes sylvie

Hej!

Misschien kan je op de site www.travelacitve.nl kijken, ze bieden hier horecawerk aan.
Ik ga zelf in april voor een half jaar na Londen toe, waar ik stage ga lopen in een hotel!!
Veel suc6 ermee!

Hallo,
Ik ben Marjolijn Van Sanden, ook uit België en zit net als jij met hetzelfde probleem. Ik zou komende zomer ook graag een vakantiejob in Engeland willen hebben. Moest jij dus al wat informatie hebben, je zou er mij een groot plezier mee doen.

Groetjes,
Marjolijn

Ik zit met net hetzelfde probleem, ben wel al 19 …

Zat werk in de Horeca hier hoor, ook als je pas 16 bent. Ik zie genoeg serveersters van die leeftijd in restaurants. Een vereiste is natuurlijk wel dat je goed Engels kan spreken.
Het meeste kan je zelf regelen, kijken op het internet bij uitzendbureaus of de locale krant en het is altijd goed om even over te poepen voor een weekendje om te kijken wat en hoe. Veel cafe’s etc hebben vaak een bordje in hun raam van ‘staff wanted’ dus daar kan je dan binnelopen.
Succes allemaal