Werken in Hotel & restaurant London Stansted

Nieuw hotel en restaurant is op zoek naar personeel voor bar, restaurant, keuken en receptie.

kost en inwoning mogelijk

Hoi

Ik wil graag voor jullie komen werken.

Ik ben 21 jaar en ben afgestudeerd aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Opleiding: Industrieel Product Ontwerper (HBO).
Ik heb besloten om in september verder te gaan studeren in Groningen. Tot die tijd wil ik graag in Engeland gaan werken.

Naast mijn opleiding heb ik enkele bijbaantjes gehad waaronder sport trainster (volleybal en gymnastiek), verkoopmederwerker (livera) en horeca (bediening).

Ik ben flexibel, hard werkend en zou binnen een maand kunnen beginnen.

Met vriendelijke groet,

Renée Knol (v)

Hey there,

Ik ben Sam ben 25 jaar.
Ben erg benieuwd naar maar info. Ik heb 10 jaar horeca ervaring. Van cafe’s tot Restaurant )(met michelin ster). Ik ben vanaf februari al beschikbaar…

mail me a.u.b: [EMAIL=“samvankranenburg@hotmail.com”]samvankranenburg@hotmail.com

Greetings Sam

Hoi Renee

Kun je aub een cv sturen (in t engels indien mogelijk) naar onze general manager Miss Gemma Dean.
gemma.dean@greathallingburymanor.com we kunnen daarne eventueel een telefonische solicitatie doen

Alvast bedankt

Hoi

Ik ben 20 jaar en studeer Taal- en Letterkunde: Engels-Spaans aan de Universiteit van Antwerpen. Ik zou graag deze zomer een vakantiejob in Engeland willen doen om mijn Engels te verbeteren.

Ik heb ervaring in de horeca (bar & bedienen), heb als verkoopster gewerkt in een bakkerij en ook in een grootwarenhuis.

Ik ben beschikbaar vanaf 20 juni eind augustus.

Met vriendelijke groeten,

Edona

Hallo,

Het lijkt mij zeer leuk om bij jullie bedrijf te werken.
ik ben zelf van af 1September beschikbaar want dan is mijn opleiding afgelopen
Ik werk nu 2 jaar in Restaurant en sinds ditjaar dan het restaurant van een hotel.

Ik zou graag wat meer informatie over Uw Bedrijf willen hebben als dat mogenlijk is

Met vriendelijke groet

Kevin roks

goedendag

op dit moment verblijf ik in st tropez te Frankrijk en werk daar in een restaurant.
Zou graag door willen reizen naar Londen om daar te werken.
Heb ervaring met bar, restaurant en receptie werk en ben voor alles inzetbaar.

Ik ben 21 jaar en zou eind deze week nog kunnen vertrekken!
Graag zou ik wat meer informatie van u willen ontvangen over het hotel en restaurant. Inhoud van het werk. Salaris, kost en inwoning.

Hoop op een spoeidige reactie!

M.vr.gr.

C.M. Brochard

marlone-chanou@live.fr

Hallo,
Hebben jullie toevallig nog mensen nodig?
Ik ben 18 jaar en heb net 3 maanden in Malta gezeten voor een Cambridge cursus. Nu zou ik graag mijn engels ook in praktijk willen brengen. Dit zou ik willen doen door middel van werken in engeland.
Ik heb werkervaring in de horeca, ik werk nu ook tijdelijk in een restaurant.
Als jullie nog mensen nodig hebben zou ik graag 8 maart willen vertrekken en dan ongeveer 3 maanden bij jullie blijven.

Hopelijk is dit mogelijk.

Vriendelijke groet
Jacoline

Nog steeds op zoek naar mensen om in jullie hotel te komen werken?
Groetjes,
Steph