Werken in Londen

Hallo!

Ik wil voor een paar maanden gaan werken in Londen! Weet iemand hoe ik aan werk kan komen? Ik wil graag in een hotel werken omdat ik veel horeca ervaring heb. Kan iemand me helpen?

Hi Heleen,

Horeca werk heb ik niet voor je, maar zou je eventueel een jaar naar Schotland willen? Ik heb daar diverse vacatures openstaan die echt de moeite waard zijn. Bovendien een hele leuke aanvulling op je CV!

Interesse? Laat dan even een bericht achter.

Gr. Marije

Great hallingbury manor Hotel en restaurant - net buiten London Stansted airport zoekt personeel voor recent heropend restaurant en bar

Kijk eens op gumtree.com

Hallo

Ik zoek werk in london het liefst hotel
Want wil meer opdoen en het beste kun je dat in London

gr kevin

weet er iemand hoe ik aan werk zou graken in londen ??

Probeer gumtree.com is en plaats eventueel zelf een bericht met dat je na een bepaalde baan zoekt met motivatie, etc.:wink:

Hallo,

Ik wil graag een paar maanden naar Engeland vanaf april alleen
is het nogal een cliche om gelijk voor Londen te gaan.
Weet er nog iemand anders een leuke stad om een periode te
zitten in bijvoorbeeld een hotel.

Groeten,
Chris

Hallo!

Wij, twee meisjes van 17 en 18, zoeken vakantie werk in Engeland voor de maand juli 2009. Het liefst willen wij werken op een camping in een restaurant/bar of in een animatie team. Tot nu toe hebben wij nog geen succes gehad met iets te vinden. Heeft iemand misschien tips, of is iemand op de hoogte van een camping waar je vakantie werk kunt doen?

Groetjes wendy.

ik ben shirley de vries en het lijkt me leuk om in londen te werken maar hoe moet ik reageren ik heb tien jaar horeca ervaring ben 24 jaar mijn email is sdevries2008@hotmail.com