nederland-thailand september 2008

Hallo iedereen.
Ik ben Jesse, 22 jaar en werk voor KLM op Schiphol. Tijdens mijn werk zie ik dagelijks al die die mensen naar de meest prachtige bestemmingen gaan. Daardoor begon het bij mij ook weer te kriebelen.
Ik heb daarom besloten om in September 2008 vanaf Nederland, over land, naar Thailand te gaan reizen.

Ik wil dan via de volgende landen gaan. Rusland - Mongolië, China, Laos, Vietnam, Thailand. Zonder al te veel planning het avontuur tegenmoet.

Het huis van mijn vader in Thailand is is Augustus af dus ik wil na de lange reis lekker relext en goedkoop gaan uitrusten in Thailand :slight_smile:

Helaas ben ik niet echt gezegend met avontuurlijke mensen in mijn vriendengroep dus ik zoek nog een avontuurlijke en actieve reisgenoot om deze reis (3 tot 6 maanden) mee te ondernemen.
Alles kan besproken worden, ik ben daar heel makkelijk in.:slight_smile:
Ik ben verder heel avontuurlijk ingesteld, houdt van een uitdaging en een beetje diepgang tijdens het reizen.
Ik ben niet het type dat drie weken op het strand gaat liggen.
Lijkt het je wat om met mij mee te gaan in September dan hoor ik het wel en kunnen we de hoofdjes eens bij elkaar steken :slight_smile:
Tips/ adviezen zijn ook altijd welkom :wink:

Groetjes,

Jesse

Hej jesse, klinkt heel erg leuk allemaal. Ik wil zelf indonesie er ook bij pakken.
Alleen lijkt mij het reizen vanaf rusland langs mongolie wel erg duur en ikzelf wil graag low budget. Heb je al iemand gevonden en het een en ander gepland? Ben benieuwd naar je verhaal. Groetjes

heb je intussen al msn?
na indonesie en maleisie kom ik halverwege aan in oktober. Misschien is het leuk om samen nog een stukje thailand te doen?

groetjes

hee jesse,

strak plan! heb zo’n beetje hetzelfde in gedachten… wil ook in september gaan er is alleen een maar, k moet mijn huis eerst wel verkocht hebben… maar dat komt wel goed denk k. heb je msn? kunnen we binnenkort ff kletsen. oja k ben yoran en ben 24 jaar

groetjes