Navigatie voor camper rondreis zuid west Amerika

Hallo,

Bijna is het zover, samen met mijn vriend en een bevriend stel gaan we een camper rondreis maken in het zuid westen van Amerika. Globaal gezien gaan we van: LA naar Grand Canyon, LV, Yosemite NP, San Fransisco en via de kust weer naar LA.

Een camper hebben we gehuurd bij Cruise Amerika (via de nederlandse organisatie Kuoni). Echter hier zit geen navigatie bij.

Hebben jullie tips/ervaringen om te delen op het gebied van navigatie icm een camper.

Ik hoor het graag.

Gps kan handig zijn in LA, LV en SF maar het rijden van een RV door deze steden is niet echt aanbevolen. Voor de route tussen de steden heb je geen navigatie nodig. Zorg ervoor dat je altijd een kaart bij je hebt. Een gps koop je bij bv WalMart al voor ca $ 100,–. heb je al een reservering gemaakt voor Grand Canyon en Yosemite?

1 like

Hallo ik ben in bezit van navigatie software en up to date kaarten usa je kan me mailen voor info deviljohny@hotmail.com

1 like

In de steden zijn we van plan om met hop-on / hop-off bussen de steden te verkennen.

Goeie tip, wat betreft het reserveren voor Grand Canyon en Yosemite. Hier moeten we zeker nog wat aandacht aan besteden.