Natuur

Is er in de omgeving van patong ook veel natuur aanwezig?Een soort jungle zou ik maar zeggen,waar je met één of andere boot kunt doorvaren?

Witte

Zoiets als een mangrove? Naar mijn weten niet in Phuket.

Je maakt me overigens wel steeds nieuwsgieriger waarom je zo geïnteresseerd bent in patong met je vragen :teeth:.

Misschien ligt daar een “verborgen schat”?55555!!!g.s:lol:

Even off topic.
Ik hoop het dat daar een verborgen schat ligt en dat ik hem dan ook kan vinden.(lol).Neen, de reden van al mijn vragen is dat mijn vrouwtje en ik daar van 24 februari tot 14 maart verblijven in hotel patong seavieuw. Is tevens de eerste maal dat ik Thailand bezoek,daarom al mijn vragen om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen.Is trouwens al goed gelukt op deze site,bedankt allemaal voor de reacties.

witte

het kao sok national park is niet heel ver weg (een paar uur) en daar kan je met kano’s varen door de jungle maar als je daar naartoe zou gaan zou ik zeggen ga minstens 2 dagen want het is er prachtig

groet dirk :chin:

1 like

In Belgie was vroeger ook ne " witte uit Zichem " !!!
Witte ,

Er is ook nen uitstap met de boot en ergens in zee moet je overstappen in kanos , max 3 pers. per kano en dan vaar je onder de rotsen ( je moet wel neer gaan liggen en uwen ( mijne dikke buik intrekken ) en dan kom je in een prachtig binnenrotsformatie terrecht ! Ik vergeet namen enz want ik lig in mijn luie zetel met mijn fleske wijn en ben te lui om op te staan anders als je meer wilt weten zoek ik het wel op?
Vraag maar op daarmee blijft dit forum wakker hahahaha

Mvg

ja hoor als ge tijd wilt maken moogt ge dat voor mij wel is uitzoeken.En apropos,heb in mijnen jongen tijd nog willen meedoen aan de selectie van de witte van zichem.Groetjes,

Witte

Mangrove vind je bij Phang Nga Bay dat is zo,n 35 km N.O van Phuket daar is ook het z.g James Bond eiland en kun je een bezoek aan een drijvend dorp van zeezigeuners maken en zijn er ook veel eeuwenoude rotstekeningen te zien.
Allemaal als excursie vanuit Phuket te boeken.

Theo

1 like

Ik was verdomme ne wittekop en heb e pak deurnieterij uitgespookt maar nu ( 52 ) meer midlive crisis hhahahahah
allé ze noemen die uitstap de "zeekraters "gekoppeld aan het 007- eiland .
Het is altijd geldklopperij maar het was toch de moeite waard!
Zelfs mijn 20 jarige dochter vond het prachtig!

Witte vraag maar anders kom je maar langs in de druivenstreek !!!

bedankt voor de uitnodiging zenne liu,

Witte