Natuur(lijk) (vrijwilligers)werk gezocht! Zomer 2009

Hallo allemaal,
Ik ben een net afgestudeerde studente Biologie en ik ben op zoek naar (vrijwilligers) werk in griekenland. Het liefste niet iets achter de bar of in de horeca, maar iets met de natuur. Zoals safari’s of iets met dierenasiels of met zeeschildpadden etc. in de Zomer van 2009
Kan iemand mij hierbij helpen en heeft iemand tips of ideeen?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Rozemarijn:).

Hoi Rozemarijn,

Er is genoeg te vinden op internet. Kijk eens op de site van het WNF, via links kom je wel ergens terecht.
Ik heb bijvoorbeeld deze voor je gevonden:

Maar zoals ik het lees moet je daar nogal wat betalen voor 2 weekjes onderdak en eten enzo…
Succes ermee!

Misschien een idee om contact op te nemen met Archelon, een organisatie die zich inzet voor de zeeschildpadden o.a. op Kreta. Kijk maar eens op ARCHELON Τhe Sea Turtle Protection Society of Greece
Veel succes!

Hier op Thassos hebben ze altijd wel een paar extra handen nodig bij de dierenopvang. Als je interesse hebt meld je dan maar bij mij.

Ik heb ook zo’n gevoel dat er genoeg dierenopvang centra in Griekenland zijn die een paar extra handen goed kunnen gebruiken!

Als je interesse hebt dan hoor ik het wel, ik weet er wel een paar. :slight_smile:

http://www.wereldwerk.eu/kandidaat.php?id=106&l1=2&land=Griekenland&werkgever=Lesbian%20Wildlife%20Hospital&type=vakantiewerk

Cretan Animal Welfare Group op Kreta… Daar kunnen ze je hulp goed gebruiken!

De CAWG link werkt niet bij mij, bij jullie wel ?
Hartegroet Hetty :zon02:

hoi! weet je toevallig of er in de zomer van 2012 nog hulp nodig is op thassos? Zou heel graag 2 weekjes komen helpen. Ik hoor graag van je! gr puck