Vrijwilligerswerk Griekenland 1mrt 2011

Hoi,
ik ga 1 maart naar griekenland(thassos) om vrijwilligerswerk te doen,
Dit is met name met verwaarloosde dieren,maar natuurlijk ook een aantal werkzaamheden eromheen.
ben van plan een maand te blijven.
Ik weet het is kort dag,maar mocht er nog iemand mee willen,dan kan dat.
Het kost erg weinig,en je bent toch een hele ervaring rijker.

Is het ook mogelijk om één weekje daar te werken? of moet het minimaal 1 maand zijn Danielle?

groetjes
Nes.

dag danielle, kun je me zeggen hoe je hieraan bent gekomen? ik wil in juni naar griekenland om evt. wrijwilligerswerk te doen. Thanx nicole

hallo,
volgens mij is het ook mogelijk om daar korter te werken maar dat zou ik dan even moeten vragen.
Ik heb via hun site dit geregeld.Vandaar.

Dag,
De charter vluchten van en naar thassos gaan om de week. Deze starten bij mijn weten pas in april.
Dat houdt in dat eerdere bezoeken met een lijnvlucht via Thessaloniki geboekt moeten worden.
Dan kan je vanuit daar met de bus richting Thassos.
Er zijn veel handen nodig op het eiland dus hoe meer mensen komen hoe beter!
Neem even contact op met een van de vrijwilligers zodat je begeleid kan worden indien nodig.

Groet,
Anna Geradts

annageradt@hotmail.com

De website van de dierenopvang is

www.fos.thassos.info

een nederlandse contact persoon op het eiland kan je bereiken via fos.thassos@gmail.com

Ik kan ook een en ander aan informatie verschaffen en je doorverwijzen naar de juiste personen!

Groeten
Anna

Hoi danielle,

Ik ben al een jaartje onderweg met vrijwilligers werk en ben voor na de zomer op zoek naar iets nieuws ik ben gek op dieren maar doe eigenlijk meer met mn handen kan alees wat bouwen betreft en ben meubelmaker van breop misschien dat ik iets voor van ze kan doen.

hoor graag van je.
groetjes tjerk