Nachttrein Munchen-Utrecht 2p enkele reis 13-14 aug '09

Hallo!
Vanwege omstandigheden heb ik de vakantie moeten annuleren.

Het gaat om één treinticket voor 2 personen van Munchen naar Utrecht (geen losse voor 1 persoon mogelijk). Het is een nachttrein in een coupe voor twee.

De trein vertrekt op 13 augustus 2009 om 22.44u en komt aan op 14 augustus om 08.28u.

Helaas was dit ticket niet te annuleren. Originaliteitscontrole is mogelijk op station met boekingscode.

De waarde van dit ticket is 238euro. Kom maar op met dat mooie bod!

groet Eva,

das wel erg duur ik had een ticket naar Basel voor 60 euro in de nachttrein

is ook duur…om precies te zijn waren het de duurste slaapplaatsen…
120pp is nog steeds het dubbele van jouw ticket…

maar goed, zoals ik al zei: er kan geboden worden!! ik verwacht ook niet dat iemand de volle mep betaald tenzij er iemand is die zo aardig is dit wel te betalen :slywink:

kan je op je buik schrijven dat je em verkoopt, doe het liever cadeau aan een leuk stelletje die je kent, beunhaas

Weet je gast, waar maak jij je druk om of andere mensen iets aanbieden op internet?
Ik denk dat je je beter wat meer met jezelf bezig kan houden. Aangezien je graag kennelijk anderen omlaag haalt, om er zelf beter van te worden (noemen we ook wel een narcist), gezien je andere berichtjes op het forum… bespaar je de moeite om hier nog verder een bericht te plaatsen. Ik ben net iets te oud voor dit kinderachtige gedoe. Sterkte ermee!