Naar welk strand of eiland ga je het liefst??

Mijn favoriete plaatsje in Thailand is Hua hin,wat zijn jullie favorieten strandjes of eilanden??
stem hierboven in de peiling.(optie andere ben ik vergeten,mijn excuses)

Ofschoon ik dikwijls in Hua-Hin ben, kies ik toch voor Chaweng Beach Koh Samui een aantal malen geweest en goede herrineringen maar ook aan Hua-Hin maar ga toch voor Chaweng Beach :vak02:.

In iedergeval qau strand Chaweng Beach, qau stad Hua-Hin.

thailand heeft zoveel mooie stranden/eilanden dat dit moeilijk kiezen is maar voor mij telt eigenlijk naar een strand of eiland waar ik nog niet eerder ben geweest zo staan de siliman eilanden en koh chang in de andaman zee hoog op mijn verlanglijstje
maar aangezien deze niet bij de keuze mogenlijkheden staan heb ik voor krabi gekozen vind ao nang en railey beach toch wel een heerlijke combinatie

groet dirk

georgessiam ben je zelf niet vergeten om te stemmen ?? hihi

groet dirk

:chin:Ben zelf niet zo een strand type Hua in bevalt me wel als ik toch een keuze moet maken Pataya vindt ik helemaal niks net het :vak02:lloret de mar voor volwassen mensen!
:thailand::cambodia:

:chin:

Het is gebeurd Dirk!!Ik hou het bij…???maar ik voel mij meer thuis in Huan hin.bedankt om me te laten weten dat ik nog moest stemmen Dirk!! gegroet:georgessiam.:dag:

Wel Dirk ik was eerst van plan om de Similands bij tevoegen,maar ik heb mij bedacht,anders was de lijst te groot.gegroet:georgessiam.

Ik mis Ko Samet in de lijst :frowning: dus heb nu voor Krabi gekozen…

Tot nu toe Hua Hin. Volgend jaar kijk ik op Phuket-Kamala, Koh Lanta en Krabi.

groeten,
Ton

Was het vergeten te vermelden,alsook Hua hin in het lijstje,was mijn eerste peiling,heb een paar foutjes gemaakt,mijn excuses daarvoor!!(kon het niet meer veranderen was te laat)gegroet:georgessiam.:chin:

Maakt niet uit georges…vind t allang top dat je een peiling hebt geplaatst !

Heb terug een peiling gedaan op wwz reis cafe,deze keer zonder fouten!!In iedergeval bedankt voor je compliment!! gegroet:georgessiam.:chin:

Ik heb voor Pattaya gekozen, maar dan wel de strandjes gelegen bij Naklua Road, lekker afgelegen met weinig toeristen.

Koh Tao mijn favoriet waar het niet te groot is en ik onwijs veel mensen ken en waar vrienden van mij 3 jaar gewoond hebben. Heerlijk eiland waar ik waarschijnlijk vanaf volgend jaar weer heerlijk 2 maanden ga verblijven.

Ik schuim over een paar maandjes de volgende stranden af op Phuket, Koh Samui en Jomtien (Pattaya).

Groet,
Joe

Ben dit jaar voor het eerst in thaland geweest oa in krabi en is me erg goed bevallen.
Wil volgend jaar naar rayong, wie weet daar iets van?

groetjes,
johan

Rayong ligt ongeveer 70km van pattaya en 190km van Bangkok.Ikzelf ben er nog niet geweest,wel er door gereden met de bus om naar Bang phe te reizen(ko samet)in Rayong is ook een luchthaven aanwezig(buiten de stad)g.s