Er staan nog zo enorm veel landen op het verlanglijstje,maar de belangrijkste voor mij is op dit moment zonder twijfel Thailand. Dus ik zou dan meteen in het vliegtuig stappen naar mijn vrouw.
Ik zou naar Canada en Noord-amerika gaan.
Momenteel spaar ik geld en verlofdagen voor een rondreisje Groot-Britannië. dus dat zou er ook bij mogen. ![]()
Mijn lijstje wordt alleen maar langer en het liefst zou ik een wereldreis maken… Maar als ik 1 land mag kiezen. dan zou ik denk ik als eerste voor Argentinië kiezen.
Grappig om oude posts terug te lezen en te zien hoe dingen veranderen :cheer:
West-Papua gaat het niet worden. Als ik daarheen ga wil ik daar ook graag duiken, maar de prijzen liggen me te hoog… Ik ga WEL naar Indonesie, maar ik zal me beperken tot noord Sumatra en Bali.
Pffff, inmiddels zijn de verslagen van Tibet, Nepal, Dubai, Malta, Mozambique en Syrie toegevoegd aan de site. Met Egypte ben ik op dit moment bezig. En de rest? Dat komt wel een keer! :dag:
Een wereldcruise vraagt geen onbeperkt budget, maar met € 13.000 kan je zo’n 105 dagen de wereld rond met bijvoorbeeld de Balmoral van Fred.Olsen. Op www.readeroffers.nl vind je nog meer wereldcruises. mvg Jaap (ingeschreven onder sjj)
Dat vroeg ik mij een paar jaar geleden af, ik ben begonnen met sparen en nu is er tijd én geld om meer dan twee jaar de wereld rond te gaan.
Stop met dromen (of niet), start met plannen!
Maar van de tien landen die ik heb gekozen, ben ik het meest benieuwd naar Brazilië, de provincie van Salvador de Bahia. Om de muziek, de heerlijke taal, de mix van culturen, de geschiedenis, het eten, het levensritme en de natuur. Zou vijf maanden wel genoeg zijn?
We’ll see when we get there…
Gewoon naar Thailand gaan en leven daar zoals god in Frankrijk!
Als het slecht 1 bestemming mag zijn; Antarctica!
Turkije .
Ik zou weer naar Dubai gaan en van daaruit doorreizen naar Oman. Terugkeren naar Abu Dhabi en tenslotte naar mijn 2e thuisland Jordanie gaan. Op weg naar huis tussenstop maken in Marrakech om leuke kussens, lampen, tapijten e.d te halen voor mijn huis!
Saoudi Arabië!