Volgendjaar zoek ik leuke mensen om op vakantie tegaan, meiden maar ook jongens.In de leeftijd van rond de 21 tm 35. Het lijkt me leuk om dan eerst even wat aftespreken en daarna indien het klikt voor een leuke vakantie tegaan.
-Soortvakantie: Strandvakantie:vak02: en leuke activiteiten
doen en cultuur.
-Bestemming: Spanje, Griekenland, Italie, Turkije, enzzz
in iedergeval geen backpack vakantie.
ik ben ook op zoek naar leuke mensen om misschien op vakantie te gaan
mijn vriendinnnen hebben een vriend of die wonen samen
heb je al iemand gevonden via deze site?
ik hoop snel wat van je te horen
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit jaar geen Turkije in mijn hoofd had aangezien ik daar de laatste 2 jaar ben geweest en een beetje afwisseling ook wel leuk is (vind ik teminste hoor;))…Weet niet of jullie al plannen voor een bepaald land hebben?
Hebben jullie al wat besloten? Ik zou ook wel mee willen, wat dachten jullie van Spanje? Ergens in of vlakbij Barcelona? Ik vind alles lekker, zolang er maar zon en een lekker strand is! haha
Sunlife25we/Els23: Al reisgenoot(jes) gevonden voor de zomer van 2012? hoelang ben je van plan te gaan en in welke periode? curaçao lijkt me echt helemaal geweldig. ben zelf van de zomer: 26.
Hey Meiden! Ik zoek ook nog 1 of meer reisgenootjes voor een gezellige zon vakantie. :zon02: Moet z.s.m mn vakantie doorgeven op het werk. Kan zelf ong. 2 weken weg aangezien ik net ben begonnen met werken dus kan niet zo lang vakantie krijgen.
Ik ben Esmiralda, 23j en woon in Antwerpen.
Graag zou ik een weekje naar de zon trekken eind mei of begin juni!
Curacao lijkt me ook zalig zelfs voor een weekje