Hallo, ik vertrek op 2 maart naar Banjul en heb een hotel palm beach geboekt in Kotu. Wat is de beste manier om daar te komen vanaf het vliegveld? Hoe lang is hetrijden? Ik reis alleen, en wil me een beetje voorbereiden. 3 en 4 maart breng ik door met vrienden (rijden nu Amsterdam-Dakar), en ben daar van 5-9 maart alleen. Wil die dagen graag wat van het land zien, liefst bijv. een ontwikkelproject bezoeken. Wie heeft tips?
Hoi Margo en welkom op het forum!
Sorry voor de late reactie, maar ik ben vannacht net terug gekomen uit Gambia en was dus even afwezig op het forum… ![]()
Wat leuk dat je naar Gambia gaat en ook geïnteresseerd bent in meer dan alleen zon en strand.
Voor wat betreft projecten: kijk maar eens op de website van m’n ouders die nu in Gambia verblijven tot mei en hun projecten. Als je daar bent in maart is het geen enkel probleem als zij jou wat laten zien in Gambia.
Palm Beach is een half uurtje rijden vanaf het vliegveld. Ik neem aan dat je bij je boeking een transfer hebt zitten, toch?
Zo niet, dan heb ik een goede en betrouwbare chauffeur voor je. Hij vraagt je een eerlijke prijs en met hem hoef je dus ook niet te onderhandelen.
Naast chauffeuren is hij ook een hele goede gids! Kent Gambia op zijn duimpje en kan je hele mooie plekken laten zien.
Neem eventueel via email even contact met me op als je interesse hebt in meer informatie: [EMAIL=“3Rwin336@gmail.com”]3Rwin336@gmail.com
Ben wel jaloers dat jij zo snel die kant op gaat. Ben net een paar uurtjes terug en heb nu alweer heimwee… ![]()
Groetjes en tot horens!
Erwin
Nou Erwin, het stof zal er hier inmiddels wel afgespoeld zijn, kan mij voorstellen dat je meteen weer terug zou willen.
Vraagje: was de koers een beetje gunstig?
Nou inderdaad. Echt heimwee nu alweer naar het heerlijke weer. Vreselijk om weer sokken en een spijkerbroek te moeten dragen.
Ja, moet niet. Kan de thermostaat ook op dertig zetten, maar dat staat ook weer zo raar als je de deur open doet… lol2
Koers op de strip lag op 38 of soms 38,5 Dalasi. Omdat wij beste grote bedragen hebben omgewisseld hebben wij via een andere weg in Serekunda 39,5 Dalasi op de euro gekregen.
Was prettig uit eten gaan in ieder geval!
Bedankt voor de info.
Ach de thermostaat op 30 en een korte broek aan, kan iedereen in ieder geval nog je bruine benen zien, want met dit weer is het ook weer snel vanaf.:crybaby:
grt yeneba
Bedankt voor de info.
Ach de thermostaat op 30 en een korte broek aan, kan iedereen in ieder geval nog je bruine benen zien, want met dit weer is het ook weer snel vanaf.:crybaby:
grt yeneba
Dank voor je bericht! Vind het zeker leuk om te gaan kijken bij je ouders. Ik zal iig de site even bekijken en mail je nog even over de gids/ chauffeur.